Ustvari z mano PRESET za lightroom

petek, maj 08, 2020

Zadnje čase so precej popularni preseti za aplikacijo Lightroom. Lightroom je aplikacija, ki je za uporabo na mobilnikih brezplačna. Dokupijo se lahko dodatne funkcije. Preset pa je kot nekakšen filter, ki si ga lahko ustvariš. Veliko vplivnežev svoje presete tudi prodaja. Jaz pa danes z vami delim enega mojega. Tega ste izglasovale na mojem instagram profilu. Preset ni bil kupljen, je ustvarjen. Sem pa pregledala kar nekaj vodičev, preden sem si ustvarila svojo zbirko presetov in morda v prihodnje delim še kakšnega z vami.


Poglejmo par primerov različnih fotografij. Na levi je neurejena različica, na desni pa je dodan Moody summer preset:




Kako si datoteko prenesem?

Na Iphone-u je prenos precej enostaven. V dropboxu klikneš na 3 pikice in si izbereš opcijo "export". In potem poiščeš opcijo "Copy to lightroom". Čisto možno, da boste med izbranimi opcijami morali čisto do konca do treh pikic z oznako "more" in boste morali označil Lightroom in ga tako dodati na seznam. Ko fotografijo prenesete v aplikacijo LR jo poiščete med ostali fotografijami. Ker gre za novejšo sliko, bo ta verjetno nekje pri vrhu. Fotografijo odprete in če s prstom pridržite na fotografiji lahko opazite prej in potem razliko. Ker adroida nimam, žal poteka tam ne poznam, sem pa prepričana da je postopek precej podoben. Najbolj pomemben je prenos datoteke direktno v aplikacijo Lightroom.

Kako si prenesen preset shranim?

Ko imate odprto fotografijo v Lightroomu, je čisto zgoraj v desnem kotu okrogla ikona s tremi pikami. Kliknete na njo in izberete opcijo Create Preset. Na naslednjem koraku ta preset poimenujete. Sama sem ga poimenovala Moody summer, vi pa mu lahko dodate ime po želji. Ko v prazen kvadratek napišete poljubno ime, kliknete na kljukico v desnem zgornjem kotu. Preset je tako shranjen.

Kako najdem in uporabljam preset?

Ko je preset shranjen lahko začnete neskončno ustvarjanje. Prvi korak je da si fotografijo, ki jo želite urediti prenesete v LR. Jo odprete in podrsate v spodnji orodni vrstici čisto do konca. Tretja ikona od zadaj je Presets. Jo odprete in če prvič uporabljate Presetse takoj pod vašo sliko kliknite na opcijo kjer verjetno piše Color zraven pa je puščica navzdol. V tem meniju izberete User Presets. Če uporabljate prvič bo v tem izboru shranjen samo ta preset, ki sem ga jaz poimenovala Moody summer. Če kliknete nanj, boste v trenutku uredile sliko, kot s nekakšnim filtrom. 

Moody summer preset ne paše na moje fotograije

To je čisto normalno. Žal en preset ne paše na vse stile in barve fotografij. Ampak za razliko od ostalih aplikacij s filtri, lahko presete poljubno urejate. Malo se poigrajte z nastavitvami in vsako spremembo si lahko ponovno shranite kot čisto nov preset, če seveda želite.

Preset si lahko prenesete tukaj: Moody summer preset (prenos naredite iz mobilnika in sledite navodilom iz objave)


Če boste preset uporabljale in slike delile na Instagramu uporabite ključnik Moodysummerpreset. (#moodysummerpreset) in me označite @ana.verdnik. Se že veselim videti preset v akciji.

Vam je všeč? Še ustvarimo kakšnega skupaj?
Hvala tudi vsem, ki boste objavo delili naprej ♥

You Might Also Like

2 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe