Must have: La roche posay cicaplast B5

petek, januar 10, 2020

Tole objavo bi mogla napisat že pred leti, ne vem zakaj nisem. V domači lekarni je pri meni že par let stalnica LRP Cicaplast B5 kremica, ki je res namenjena za pomoč pri vseh kožnih tegobah. Uporabljam jo zase in od rojstva dalje tudi za Zalo.

Gre za kremo, ki vsebuje Madecassoside- kompleks z bakrom, cinkom in  manganom, ki kožo obnavlja. Pantenol, ki kožo pomirja, bogata in hranilna tekstura pa kožo zaščiti.




Načini uporabe


Pri kožnih alergijah

B5 kremo sem spoznala pred leti, ko sem na obrazu pridelala grozno alergijo na kozmetično masko. Takrat sem dobila priporočilo in letela v lekarno. Kožo sem imela rdečo, razdraženo, pekočo in polno majhnih mehurčkov. Krema je bila prijetna za nanos, koža pa po nanosu rahlo pomirjena. V dveh dneh se je stanje precej izboljšalo. Od takrat je stalnica v moji zbirki za vsako kožno tegobo. Mislim, da imam trenutno že četrto tubico.

Celjenje mozoljev

Sem ena tistih, ki mozolja ne pusti pri miru. In včasih nastane pravo mesarsko klanje na obrazu, ki pusti posledice. Takrat nanesem točkovno Cicaplast B5 in koža se zaceli prej, rdečica pa je hitro zmanjšana. Dejansko pomaga tudi pri celjenju ne stiskanih mozoljev. Mislim, da cink malo osuši mozolj, koža pa se hitreje umiri.

Suha razdražena koža

Zala ima občasno suh predel kože na stegnu, ki je hrapav in rdeč. Sedaj že pokaže tudi, da jo srbi in da ji je neprijetno. Če nanesem Cicaplast B5 po tuširanju je zjutraj kože umirjena in ni več rdeča. Zjutraj potem nanesem še vlažilno mleko in lišaj izgine. Ta kombinacije vedno pomaga.


Po voskanju

Redno si voskam brke in ko po voskanju kožo malo umirim s hladno vodo, na debelo nanesem Cicaplast B5, ki resnično pomiri kožo, rdečico zmanjša in tudi pekoč občutek kmalu izgine. Ko je koža umirjena odvečno kremo obrišem. Tudi mozoljči se mi ne delajo več toliko po voskanju.


Vneta, rdeča dojenčkova ritka

Krema je varna za uporabo tudi od rojstva naprej. In na pleničnem predelu z samo enim nanosom pomiri rdečico. Tudi pri hujšem vnetju se dobro obnese. Sama jo uporabljam tudi v ta namen. Ob rojstvu sem imela lekarniško hladilno mazilo, kasneje pa samo po potrebi Cicaplast B5. Zali namreč ne mažem ritke ob vsakem previjanju.

Res je vsestranska krema, ki je odlična za pomiritev in hitrejšo obnovo razdražene, poškodovane kože.  Priporočam jo prav vsem, pri meni je res stalnica v domači lekarni. Porabila sem že kar nekaj embalaž. Všeč mi je tudi, da je na voljo v različnih velikostih. Tako lahko najprej kupite manjšo embalažo, da jo preizkusite. Prepričana sem, da bo naslednja velika ;)

You Might Also Like

1 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe