My nail are naked and short. + Need your advice or two.

petek, januar 28, 2011

Hey lovlies?

How are you?
Well im lazy ass these days. I have naked nails for 2 days now, and i feel fine. I know that today im going to paint them, probably red, so nothing new.

I have a huge problem(its huge for me) i can't find perfect eye cream. I have really sensitive skin around eye, and dry, i have some small wrinkles allready. I have tried Balea AQUa augen fluid. Its cool, but when i applied my make up, looks very dry, and i don't like that look. I have the same problem with BODY&SOUL aloe vera augel -they sad it contains 60% of Aloe., but its not enought for my really dry skin. Now i bought BALEA-UREA AUGEN CREME. Hmmthis works a litlle bit better but its not what i want.
So Do you have any advice for me? any good eye cream? What do you use?

Sorry for bad english:(

Have fun ladies*

You Might Also Like

6 Comments

  1. Meni sta všeč Sebamed-ova kremica in Green People kremica. Obe sta okrog 10€. Če ti nista predragi ti priporočam, da probaš katero od teh dveh. Pri Baleinih pa mene tud rade pečejo oči. :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Do sedaj sem sprobala 2 kremi za oči, obe od 100% Pure in sem bila z obema zadovoljna :) trenutno imam tisto s kumaricami, ki je malenkost lažja od tiste z acai jagodami (tudi proti gubicam). Mi lepo navlaži predel okoli oči pa imam kar suho kožo...

    Če se oglasiš v Or-ci (lj) kjer prodajajo njihove izdelke, ti bodo punce z veseljem dale kremico v lonček da jo stestiraš!

    OdgovoriIzbriši
  3. ah ja..tud mene že skrbijo podobne reči :) js trenutno uporablam od garnier multiaktiv augenpflege (najdla u mullerju zato tud verjetno nemško)pa ni slaba :) dvomim da pa dela čudeže.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz ti priporočam jojobino olje :) Pomaga proti staranju kože in je še fajn za občutljivo kožo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je Balea Urea kar všeč. Lahko probaš tudi Alverde Augentrost. Eni jo zelo pohvalijo, drugi spet ne. Meni je kul. Je pa precej gosta kremica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz uporabljam Balea Urea in odkar jo uporabljam nimam več suhe kože okoli oči. Na njo nanesem tekoči korektor n to je to.:) Morda pa imaš korektor ali puder, ki preveč izsuši kožo...

    http://fashionista-wannabefashionista.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe