Review: Melvita Rosier Muscat body butter +giveaway

sreda, marec 16, 2016


Danes imam pripravljeno za vas oceno Melvitinega šipkovega masla za telo in primerjavo z Vlažilno rosno tančico za telo. Najprej pa poglejmo na hitro kaj o svojem maslu trdi Melvita:

ŠIPKOVO MASLO ZA TELO
Šipkovo olje je izjemno bogato z alfa-linolensko kislino (omega-3) ter vitaminoma A in E, zato zelo blagodejno deluje na kožo. V kombinaciji s hranilnim karitejevim maslom jo vlaži in poživlja ter ji pomaga povrniti prožnost. Čebelji vosek v formuli poskrbi za izvirno teksturo »olja v maslu«, v kateri so združene edinstvene lastnosti organskega olja z razkošnostjo kreme. Telo ovije v dišavno tančico z lahkotno svežimi, pudrastimi in cvetnimi notami. Suha koža je popolnoma navlažena; na otip pa žametno mehka in prožna.


Moje mnenje:

Najprej par besed o prekrasni roza kovinski embalaži, ki je poleg tega da je lepa tudi praktična. Vsa masla za telo, ki sem jih uporabljala do sedaj imajo podobno embalažo. Poleg kovinskega dela ima embalaža v notranjosti še plastičen del, s katerim pride maslo tudi v stik.
Barva masla je precej podobna barvi pokrovčka embalaže, rahlo rožnata. Maslo ima res rahel cvetlični vonj, ki je meni precej prijeten. Je zelo komakte strukture, kot je to značilno za masla, vendar se v stiku s kožo prične topiti in je nanos zelo preprost. Poleg tega se kot je obljubljeno tudi precej hitro vpije v kožo in ne pušča mastnega filma. Kot je značilno za Melvito, je maslo izredno bogato, kljub lahki in hitro vpijajoči teksturi. Koža je po nanosu mehkejša in vidno nahranjena, suhe luske izginejo v trenutku. Efekt pa brez problema traja čez celoten dan. Koža je zaradi redne nege in masaže tudi bolj prožna in čvrsta. Maslo je pakirano po 100ml, vendar količina zadostuje za kar nekaj uporab, saj se ga za en nanos porabi zelo malo.

V primerjavi z Vlažilno rosno tančico za telo je maslo bolj kompaktne strukture in kožo mogoče malo bolj nahrani. Medtem pa je tančica res prijetne lahke teksture. Oba izdelka imata precej podoben vonj, medtem ko je tančica bele barve. Oba izdelka sta odlična za nego suhe in zahtevne kože. Izdelka sem nekaj časa testirala vsakega na svoji nogi in rezultati so bili precej podobni. Letus nisem imela problemov s srbečico in razdraženo kožo, poleg tega je koža negovana za dlje časa. Brez problema se kakšen dan prepustim lenobi in preskočim nego kože. Primerjava nebi bila zaključena če na koncu nebi izbrala samo enega, pa mislim da ga nisem sposobna. Če bi lahko ponovila nakup samo enega, za katerega bi se odločila? Hmm, verjetno bi se v zimskem času odločila za maslo, medtem ko imam občutek, da bo za poletje idealna tančica s svojo lahko teksturo.

Maslo trenutno dobite po zelo ugodni ceni z meni zelo ljubim gelom za prhanju tukaj. Cena je več kot odlična in vaša koža vam bo za bogato nego precej hvaležna. Priznati moram, da še nobeno zimo moja koža ni bila tako udobna, kot je letos ;)


Levo je tančica za telo, medtem ko je maslo na desni strani. Žal moj fotoaparat ves roza pigment usmeri v mojo kožo in maslo izgleda bolj belo kot je v resnici, moja koža pa kljub olivnemu podtonu precej rožnata ;)

Takole pa še ena v vrsti nagradnih iger za 6. rojstni dan bloga. Podjetje Stillmark je prispevalo odlične nagrade.
*Melvita L'Or bio toaletno vodico(diši prav omamno)
*L'Occitane Madljevo olje za prhanje 75ml (ki je pravi balzam za dušo)
*L'Occitane koncentirano mandljevo mleko za telo 20ml (ki bo vašo kožo ovilo v prijetno sladkas vonj)
*L'Occitane kremo za roke cvetovi vanilije (mmm vanilija)



V nagradni igri sodelujete precej preprosto, komentirajte vašo najljubšo objavo na mojem blogu in zakaj vam je najbolj všeč, pod to objavo pa pustite mnenje o tej objavi in vaš mail naslov. Nagradna igra traja do 1.4.2016, nagrajenka bo znana 5.4 skupaj z nagrajenkami Meze nagradne igre, ki je potekala na FB profilu in Weledine iz bloga. Omogočeno je tudi komentiranje anonimnim komentatorjem.

Ker je podjetje Stillmark pripravilo res odlično nagrado, jim poklonite kakšen všeček na Melvitinem in L'Occitanovem FB profilu. Ne pozabite všečkati še moje strani.

Naj se tudi lepo zahvalim podjetju Stillmark za vsako sodelovanje in seveda za tako odlično nagrado za eno izmed mojih bralk. Hvala za vse prejete izdelke in podporo pri bloganju.
Vam drage brake pa vso srečo :)

You Might Also Like

20 Comments

  1. Meni je tvoj blog odličen in ga redno prebiram. :) Če se že moram odločiti za eno objavo, mi je bila zelo všeč: Zimsko razvajanje z L'Oocitanom, ker si pisala tudi o mojem naljubšem gelu za prhanje. Zelo rada pa preberem tudi vse objave od Melvite, ker mi je njihova kozmetika odlična in vem, da jo ti obožuješ. :)
    Sem ti že čestitala, ampak ti bom še enkrat - čestitke za 6 let, in želim ti še mnogo uspešnih blogerskih let.**
    Vanja.zorman@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super blog. Najljubša objava mi je trenutno: http://www.madaboutred.si/2016/02/razstrupljanje-koze-z-glineno-masko.html
    Tudi sama glino konstantno uporabljam. Za pitje- prečiščenje telesa in za kožo. Blagodejno vpliva na moj obraz- kožo pobiri in jo nahrani. Super zadeva :)

    tina.kreslin89@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super objva, odlično si povzela lastnosti obeh izdelkova. Moja naljubša je objava o valentinovih darilih. Moj mail: duh.rebeka@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. OMG! <3

    Ti si nora, jaz sanjam in šparam za ta parfum kot nora!!!

    Nimam 1 najljubšega posta. Definitivno pa so tvoje objave o Melviti moje TOP objave. Zelo rada te berem, imava enak stil kar se tiče Melvite in zato se ful najdem v tvojim objavah.

    Čakam še na objavo o samomasaži, res me zanima kaj boš imela za povedati! <3

    Čim več blogaj še naprej, ker mi kar manjkaš če nič ne objaviš! ;) <3

    :*

    *stiskampestinajvečzamojparfumaaaaaaaaaaa, norim aaaaaa*

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdravljena. Tvoj blog je zelo koristen,saj se lahko predhodno seznanim z npr.L'occitanivimi izdelki (ki jih obozujem) in pa iz prve roke slisim pohvale in kritike glede izdelkov na splosno,saj zeli rada sledim novostim.. Meni najljubsi blogi so tisti,kjer govoris o lakih za nohte saj sem velika "lakoholicarka" in z najvecjim veseljem preberem tvoje bloge,saj kupujem lake razlicnih znamk (Essie,Catrice,Alessandro...).. pa tudi kaksno idejo za manikiro tako dobim. LP, in vse naj za 6.rojstni dan ter se veliko napisanih blogov ti zelim.
    Staša Ladiha (mail stasa88@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je všeč predvsem tvoj napredek, ki je resnično izjemen - tako na vizualnem, kot na kreativnem področju. Praktično ne mine objava, ki je ne bi prebrala! Veliko uspehov še naprej :)
    (še moj mail, ajda.sitar@gmail.com, za vsak slučaj, če se mi nasmehne sreča)

    OdgovoriIzbriši
  7. Waaaw :D. Kakšna super objava in nagradna igra!
    Tudi meni je zelo všeč tvoj napredek pri bloganju. TOP top TOP!

    Med zadnjimi objavami mi je pa krasna manikura, NOTD:Pastels, ker mi daje vedeti, da bo kmalu pomlad in je trendy :)
    Moj email (tamara@cherrycolors.com)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoje objave (in tudi ta) so mi všeč, ker s svojim stilom pisanja res dobro prikažeš izdelke in pa tudi fotke so res lepe. Ocene o izdelkih Melvita ali L'Occitane je pa itak super brat, ker so že tako ali tako fotogenični in takoj začneš sanjati o njih ;) Žal so za moj žep malo predragi, tako da držim pesti ;)
    (bojana.cerovsek@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz pa rada pogledam manikure, ker si sama ne lakiram nohtov kaj preveč, pa je fajn pogledat kaj lepega na nohtih ^^ Ena izmed zadnjih mi je tako kot Tamari ostala v spominu NOTD: Pastels manikura :)

    (simona.meow@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  10. Živijo. Prvo ti moram povedati, da obožujem tvoj blog, privabi me že sam izgled, slike in seveda stil pisanja. Težko rečem, katera objava mi je najljubša. Všeč so mi objave v katerih ocenjuješ L'Occitane izdelke, saj tako vem, katere si še bolj želim :). Je bila pa objava: WAVING DRY LIPS GOODBYE zame rešitelj tole zimo, tako da hvala! :)
    (andrejamrak@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  11. Super objava, kot vse tvoje :) Vsaka blogerka ima nek svoj stil, ki je edinstven in pri tebi se vidi, da imaš za sabo že teh 6 let pridnega dela na blogu :) Da o tejle nagradi ne govorim, bi bil greh ne sodelovati ;) Moj mail: klavdija.first@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Waaw že 6 let. Bravo in čestitke za prehojeno pot. Moram reči, da nimam najljubše objave, ker je čisto vsaka enkratna in unikatna ter preberem čisto vsako. Zelo rada pa prebiram poste o Melvitinih izdelkih, ker me še noben njihov izdelek ni razočaral, in so bili čisto vsi vredni svojega denarja. Hmm mogoče je čas, da grem spet kaj naokoli njihovih trgovin, ker nisem bila že lep čas. :)

    Z veseljem sodelujem v tvojem giveawayu, ker nisem preizkusila še nič od L'Occitane in si blazno želim to spremenit. :D
    mail: tanja.kanc@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Oh, Melvita :3 Ta parfum res diši BOŽAAAANSKO <3 Med tvojimi zadnjimi objavami mi je bila najbolj všeč tista o glini, sem si jo še sama nabavila potem :) moj mail: tanita.weith@gmail.com
    <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Masla za telo so odlična sploh za mrzle mesece. Jaz uživam v taki masleni teksturi, ki se topi na koži, čeprav nekateri ne marajo takih občutkov na koži. :) Všeč mi je, da vsebuje šipkovo olje. Imam eno naravno verzijo olja za obraz od Khane in je odlično. Se mi zdi, da kar celi kožo.

    Trenutno se najbolj spomnim tvoje objave s pastelno manikuro: http://www.madaboutred.si/2016/03/notd-pastels.html Mi je bila res zelo všeč. Drugače pa na sploh tvoje manikure in ocene izdelkov rada preberem. Sploh za take izdelke, ki jih sama nisem nikoli preizkusila :).

    In čestitke za 6 let, to je pa kar doba že :D. Še veliko veselja z blogom ti želim ;).

    Moj mail: adjusting.beauty@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Najprej čestitke za 6 let! Hvala za izdatno in predvsem iskreno poročilo o obeh Melvitinih izdelkih, ki se mi ga zdi koristno prebrati preden krenem v nakup kozmetike. Najljubšega posta nimam, saj so vsi zelo dobri!
    Moj mail: tanja.genda@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Tvojem blogu sem začela slediti pred zelo kratkem, ampak si me takoj navdušila z svojimi objavami! Včeraj sem kar eno urco brala tvoje objave in bom prebrala čim več takoj ko bom mela malce več časa. Izjemno lepo in temeljito opisuješ izdelke ki jih predstavljaš, fotke so top. Se vidi da pišeš z ljubeznijo, in ti seveda želim še veliko lepih objav in čestitke za tako lepo številko dela z blogom! Težko rečem katera objava mi je najbolj všeč, saj jih nisem toliko prebrala, pomembno je pa, da ni take ki mi nebi bila všeč.
    Moj mail je monoretta@gmail.com
    Iva

    OdgovoriIzbriši
  17. Tvoj blog berem že zelo dolgo, bil je eden prvih slovenskih ki me je najbolj navdušil! Preberem čisto vse objave, čeprav nisem ravno vajena puščati komentarjev, torej sem bolj tiha bralka :) ob tej priložnosti bi ti rada še čestitala za tako lepo obletnico! Nagrade so pa sploh čudovite!
    V zadnjem času mi je bila najbolj všeč tvoja Valentinova objava, sem ti tudi tam pustila komentar. :) Veliko uspeha še naprej!
    še moj mail: linda.sinkovec@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  18. kot že mnoge predhodnice imama tudi sama najraje tvoje ocene melvitinih in l`occitanovih izdelkov, ki jih obožujem prav tako kot ti;) tako da mi je bila tudi tale objava super! sedaj grem pa poiskat tvoj najljubši zapis, mislim da bom kar težko izbrala!
    če se mi nasmehne sreča, bom obvestila o tem vesela na matejka.kladnik@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Aaaaa, le me want, res krasni izdelki in to olje za prhanje je meni med ljubšimi <3 Drugače pa pohvalno, da je nagrado ravno L'Occitanova in Melvitina, mislim, da si bila ti ena izmed prvih, ki me je dejansko navdušila nad Melvito in sem potem komaj čakala poste, ker pri nas ni bilo veliko ocen za Melvitine izdelke napisanih, no še danes se mi jih ne zdi ravno veliko.

    Sem ti pa napisala, najljubša objava mi je najnovejša LCDMjeva kolekcija, ne vem točno zakaj, ampak me tako pomirja, pa imam skoraj vse na WL, če pa morem izbrat mi je na prvem mestu kolonjska. Sem pa že rekla, da mi je kar malo žal, da se nisem udeležila dogodka. Upam, da midve kaj po svoje sčarava za poleti, se bova morale dogovoriti :D

    Sicer pa čestitke za tako obletnico in vztrajnost! Se prav spomnem, da si ena izmed prvih, ki sem jih začela brat, no pa Tajo tudi.
    Cin, cin na čimveč novih naravnih pridobitev.

    aja pa še mejl : ladolcevita.kristina@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe