Essence- CIRCUS CIRCUS- 04 Cotton candy

torek, januar 17, 2012

I was extremely lucky today ;). I bought myself a pair of jeans,(I'm 183cm, and I just can't find jeans that will suit me :(( ) And I run into a full stash of Circus Circus goodies ;). So I bougt for myself a violet and black polish, and all 3 for you :))

I was just so happy ;))

And I have to put up a violet one. And when I saw it on my nails, I was speechless. It is so beautiful, I can't describe it with words and I think that my camera can't capture all the beauty ;)
Brush and application is perfect, just like with a red one :)
And now i'm just more excited to try the black one!


Only ONE coat o.O
My camera can't capture all the glitter, you have to try this one, to see how gorgeous is in real.

I'm in love AGAIN!

So do you like it?!?

XOXO, Anna

You Might Also Like

29 Comments

  1. Kako je lep <3 Komaj čakam, da ga sprobam. Sem se ob ogledu tvojih slik odločila, da gre jutri na nohte=) Ker je res čudovit! In super ti paše ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobra odločitev! Boš videla, da je v živo še lepši!
      Hvala ;) <3

      Izbriši
  2. ooo res je dobro...meni je brez bleščičastega top barva :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja tudi sam je zelo lep, takšna posebna barva je :)
      Zadnje čase sem nora ta ves ta bling bling in nujno morejo še breščice na vrh pri meni :)

      Izbriši
  3. men sta obe kombinaciji všeč, sam brez bleščic je p tud men WAW! me spominja na moj OPI pink flamenco. Pa d ne pozabim se poveselit zate za kavbojke ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naslednjič bo definitivno najprej samo lakec brez bleščic pa mogoče še kakšen konad dodam :)
      Joooj jaz se super vesela, ker zelo, zelo težko dobim hlače zase..:(

      Izbriši
  4. Pa je res lep. Zdaj mi je pa žal, da sem ga pustila na stojalu :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ana sigurno ga še kje najdeš ;)
      Če ne pa počakaj do nedelje, mogoče ga dobiš od mene ;)

      Izbriši
  5. Meni je tudi postalo žal, da ga nisem vzela... Danes sem ga gledala :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Sočustvujem s tabo kar se tiče višine, saj sem 180 in vem kaj pomeni, ko so hlače prekratke XD čeprav se mi zdi da so se zadnja leta stvari nekam izboljšale.
    sicer sem nova pralka, par dni nazaj sem spoznala tvoj blog in mi je zelo všeč, predvsem zaradi recenzij lakov, zadnje čase pa sem res z njimi kar obsedena :)
    lep pozdrav :)
    Jess

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo še ena sotrpinka ;). Kje jih pa ponavadi kupuješ? o.O zdaj ko so te na korenček hlače tako v modi je še majn kaj za dobit, so mi vse samo do kolen :(
      No dobrodošla med nami ;)

      Izbriši
    2. Priznam da pri nas jih bolj težko najdem :S kakšen krat kaj v New Yorkerju, vendar redko, po navadi hlač kupujem v italiji,pimkie, camaieu, kakšen krat terranova. če imaš kdaj možnost it v trstu(nakupovalni center montedoro ali pa torri d'europa) probaj it pogledat,kakšen krat so mi hlače vseeno skoraj predolge :D
      LP :)
      Jess

      Izbriši
  7. Edini, ki ga nisem kupila, ker vem, da ga ne bi nosila. Ampak tebi lepo pristoji.

    OdgovoriIzbriši
  8. Looks gorgeous :) I own just the black one and I was so surprised about the quality, and when I went back to get also some other colours I found an empty display. Well, this pink shade is gorgeous and the glitters look perfect on it!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. It is amazing quality. I was surprised too! And this one was on my nails for 4 days without chipping.:O

      Izbriši
  9. men je tut kul k je letos velik teh z bleščicam sam je en problem potem, full morš drgnt z acetonam da grejo potem bleščice dol. vsaj ponavad je tko. imam od essence tistega k so bli ena barva pa zraven lakec še z bleščicam, pa gre tako težko dol da si ne mažem več.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anja vatko daj na noht in vse skupaj "obleci" v alufolijo za 2 min in potegni dol :)..Adijo vse bleščice in nič več drgnjenja :))

      Izbriši
  10. Ta lak je res en lepših, sama sem ga kupila kak mesec nazaj ko sem v Mullerju naletela na stojalo, samo mi ne glede na to kako mi je všeč res ni pasal in je našel boljšo lastnico potem :)
    Glede hlač pa razumem tvoje navdušenje :) Mam tudi jaz probleme, sicer ravno nasprotne od tebe - ker sem majhna in suha so mi praktično vse prevelike in predolge, tako da se mi zadnje čase kar upira hlače kupovat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooooo škoda ;)

      Ufff potem veš kako je ja. A Tudi v Bershki ti niso prav hlače? ker so tako suhceni in kratki modeli ;)

      Izbriši
  11. Izgleda preslatko! Sad mi je žao što ga nisam kupila :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz sem ga kupila šele ko sem videla poste po blogih, v trgovini me ni prepričal :O

      Izbriši
  12. pa tega roza si zdaj kupila? jaz sem danes gledala v müllerju bi mela rdečega pa niso imeli več nobenega, no ja al sm ga pa spregledala. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Zdaj pa malo obžalujem, da ga nisem vzela. Bleščice mi niso nič posebnega, ampak baza... <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja tudi baza je prekrasna. Taka posebna roza barva je :)

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe