Novo: Zoeva Nude spectrum

sreda, maj 31, 2017


Kar nekaj časa se mi je uspelo zadrževati novih nakupov, ampak ta mesec sem si dala duška in malo zapravljala za novo kozmetiko. Med drugim sem naročila tudi tole prekrasno Zoeva Nude Spectrum paletko, ki me je na prvi pogled razočarala, sedaj pa mi je vedno bolj pri srcu. Čopič pa je odličen. Ampak preden izdam preveč, tukaj je tudi video s prvim vtisom in make upom.



Spodaj pa še slika čopiča in swatchi. Lahko vidite, da se prva vrsta na swatchih ne obnaša preveč dobro, ampak je dejansko pri nanosu s čopičem boljše.






Kaj pa ti, že imaš kakšno paletko od Zoeve? Si z njo zadovoljna? Mojo najdeš na Beauty Bayu in Zoevini spletni strani.

You Might Also Like

12 Comments

  1. Lepi in klasični odtenki za vsak dan ampak preveč topli za moj okus :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Kar vse bi imela od Zoeve pa res ne rabim še ene paletke...haha :D
    Super objava!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, saj jih nobena ne, pa je tak užitek make upe z novo paletko delat :)
      Hvala.:)*

      Izbriši
  3. Zelo lepa paletka :) Rjavih barv ni nikoli dovolj :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Res čudovita paletka, meni je najlepša od Zoeve - moram si jo čimprej kupiti! Pa super video:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pomoje ti ne bo žal, če si jo privoščiš ;)

      Izbriši
  5. Zoeva čopiči so res odlični. Sploh ti priporočam vse z belimi ščetinami. 227 je en izmed mojih najljubših. Jaz imam njihove mini palete z 12 senčili in sem izredno zadovoljna. Trenutno je Caramel Melange tista, ki jo res skoraj vsak dan uporabim. Imam pa še Cocoa Blend (ki je vsekakor ena najljubših) in pa Mixed Metals za bolj barvite kombinacije. Meni so njihova shimmery in metallic senčila daleč najboljša. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, res je odličen. Si bom pogledala. Jooj saj jih rabim še več. Ta nova mi je tud full všeč.

      Izbriši
  6. WAW - čudoviti odtenki, taki, ki so meni najljubši in bi jih lahko nosila res vsak dan.

    xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe