Review: Terra Naturi Volume Shampoo

ponedeljek, maj 18, 2015


It's not a secret I have trouble with greasy hair ever since I stopped taking birth control pills. What a stupid decision, but that is a story for another time. Today I am going to talk about this new shampoo from Muller's natural cosmetics Terra Naturi.
Since I am trying to use more natural cosmetic on my face and body, hair can't be exemption, right? I find this shampoo a few weeks ago, I hated that they didn't released something for greasy hair too. But I love the idea of Grapefruit and Green tea in my shampoo so I give it a try. Probably because of gorgeous fruity smell too.

You get 200 ml of shampoo for a little less than 3€, great deal right?

So in the shower this shampoo gets quite foamy, and I kinda like the foaming effect. I mean who doesn't? But that super clean feeling it leaves on my hair is not the best thing for me and my dry ends. Leaving conditioner for a few minutes after shampooing is a must with this shampoo, it is a little bit drying on my damaged ends, but at the same time it does clean your hair perfectly, even if using coconut oil treatment before washing.

I never believed that shampoo can give you a volume effect on hair, but now I can see that is possible. I mean I have super heavy hair, for example if I curl them, my hair will look curly for an hour or two, then there will be no traces of curls. It is the same with volume, there is no volume for my hair and maybe that's why they look greasy super fast. But this shampoo somehow manages to give me the real volume and because of that, my hair don't look greasy that soon. In fact they are not greasy at all for a few days. I can wash them now every four days. If I am super lazy I can still use dry shampoo on a fifth day.

I can say, that this shampoo is quite amazing, considering the price tag. I definitely recommend it to everyone with volume problems or greasy hair. For those with dry or damaged hair I recommend to pick the other shampoo from this Terra Naturi line.

Have an amazing week!
A.

You Might Also Like

12 Comments

  1. Ooo to bo pa nekaj zame :) tudi sama odkar ne jemljem več KT, imam precej mastne lase, se mi zdi, da še bolj kot preden sem jih začela jemati. Če bi si jih danes zjutraj umila, bi bili že jutri zjutraj videli malo mastni, v torek zvečer pa že ekstra mastni. Na koliko dni si si prej umivala lase? Sem pa preizkusila suhi šampon in če ga uporabljam, si jih lahko načeloma umivam le 2x tedensko, vendar ko sem si naredila stranski fru fru, suhi šampon na sprednjih laseh ne naredi več tistega waw efekta. Kateri suhi šampon pa uporabljaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja fru fru zna bit problematicen, ker pobere se ves sebum iz cela. Suh sampon imam pa od Swiss'o'parr. Mislim, da se tko napise. V temno modri embalazi z sliko zenske, kaj pa ti?
      Prej bi si jih tudi lahko na 2 dni prala. Bom pa v teh dneh pisala se o enem samponu, ki pa dela cudeze n mastnih laseh :)

      Izbriši
    2. Prejšnji mesec sem ga prvič kupla in ker niso imeli drugega v DM kot od Balee, sej vzela tega. Meni je všeč, imam pa temno rjave lase :)

      No super, se že veselim te objave :)

      Izbriši
    3. Dm ocitno ne drzi drugih suhih samponov kot svojih. Jaz sem z mojim res zadovoljna, ga ne menjam :)

      Izbriši
  2. Jaz sem tudi zelo zadovoljna z mojim (mslim, da je za sijoče lase ali nekaj takega), moram še tega sprobat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu super:) jaz bi ga tudi, ampak ce vem da se mi potem tok hiter zmastijo :(

      Izbriši
  3. Tale šampon bi bil pa zame odličen :) Ga bom morala poizkusiti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ga bom kar na WL dala in potem se lahko najavim, da ga čez kakšno leto kupim. S šamponi za lase sm res v nekem čudnem razmerju, verjetno jih imam vsaj 15... Se pa tole bere kot dober in za sprobat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuu to pa je zbirka in zaloga :P mislim, da imamo vse eno podobno sibko tocko. Pri meni so to kreme za roke. Neskoncna zaloga :D

      Izbriši
  5. Zveni zanimivo. Imam tudi probleme z mastnimi lasmi. Tako da naslednjič v Mullerju grem 100% pogledat za tele ;) Ker trenutno imam samo 2 šampona in mi je premalo - lasje se mi "navadijo" na šampon, pa je treba vsakih par pranj menjat ;)
    xoxo, Nyx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ocitno nas ima zelo dosti podobne probleme :) bom kmalu na blogu spisala oceno se enega res cudeznega sampona za mastne lase :)

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe