Melvita Pulpe De Rose Dvofazni Eliksir

torek, junij 06, 2017


Melvitinih novosti se vedno razveselim. Verjetno že do sedaj veš, da sem s to znamko zelo zadovoljna in mi je všeč tudi ozadje znamke in filozofija. Hvala Melvita, ker skrbiš za naše okolje, čebelice in našo kožo. Poleti je njihova intenzivna vodica res must have, ker kožo tako lepo navlaži in je občasno čisto dovolj za večerno nego. Ob tistih res vročih dneh. Pozimi pa je idealna za pod kremo ali olje za dodatno vlago. Sedaj pa so moje najljubše šipkobo olje združili z cvetno vodico, tole pove Melvita o svojem eliksirju: "Melvitin novi Dvofazni eliksir za vitalno kožo Pulpe de Rose, obogaten s šipkovimi plodovi, je zasnovan s cvetno vodico, ki kožo poživi, in šipkovim oljem, ki je znan po svojem obnavljalnem delovanju. Edinstvena dvofazna formula pomaga zaščiti, zgladiti in napeti kožo. Nadvse lahkotna tekstura kožo nemudoma navlaži in ji povrne zdrav sijaj. Dvofazni eliksir je zelo preprost, a učinkovit dopolnilni korak v negovalnem ritualu. Mar obstaja boljši način, da obrazu povrnete zdrav sijaj?"

Pa še beseda o celotni novi kolekciji:
Melvitina certificirano organska kolekcija za nego proti prvim znakom staranja Pulpe de Rose vsebuje eno najbolj cenjenih naravnih aktivnih sestavin: šipek. Navadni šipek (Rosa canina) ali divja vrtnica uspeva na visoki nadmorski višini, za svojo rast pa potrebuje izdatno količino mineralnih snovi, da lahko kljubuje ostremu podnebju. Melvitini strokovnjaki so pri snovanju sveže negovalne kolekcije združili cvetove in plodove te neverjetne divje vrtnice.

Nastala je slastna sinergija, ki navda kožo z energijo, jo učvrsti, napne in zgladi, utrujeni polti pa povrne zdrav sijaj
Vse to zahvaljujoč šipku, bogatemu z vitamini.


Poleg eliksirja sta v novi kolekciji še vlažilni serum in vlažilna krema. Več o novostih in izdelkih pa tukaj


Moje mnenje

Tale fluid je čudovit za mesta, kjer te po koncu nege koža še vedno zateguje. Sama imam trenutno težave s sebumum in mašenjem por, zato ga po T-coni nisem uporabljala. Nanašala sem ga predvsem na lička. Všeč mi je, ker ne pusti mastnega filma in res doda nek sijaj koži. Kot bi jo poživel. Za tiste s suho kožo, pa bi znal biti tista pika na i za lepše nahranjeno kožo, ki potem ni mastna. Nekih hudih sprememb, razen lepše nahranjene kože nisem opazila. Seveda je enomesečna uporaba premalo za dobre rezultate. Ker imam svoje olje šipka izredno rada, ga bom čez poletje nadomestila s tem fluidom in upam, da me obvaruje pred novimi gubicami. Šipek ima močno anti aging delovanje. Vonj je naraven in meni čudovit.

Všeč mi je tudi embalaža, ki je seveda steklena. Dodana je razpršilka v živi magenta barvi, kar izdelek precej poživi. Tudi detajli so zelo dodelani, Pulpe de rose napis je v prekrani moderni rose gold barvi. Izdelek vsebuje 50ml. Tokrat se da pršilka tudi odviti in se lahko embalaža očisti in ponovno uporabi. Na podnu so navede sestavine, zadaj pa navodila. Rok uporabe je 6 mesecev od odprtja. 58% sestavin je iz organskega kmetovanja in izdelek vsebuje Eco Cert, Bio in One voice certifikat. Narejen je v Franciji in ni testiran na živalih.

Cena izdelka je 28,5€. Bi ga priporočila? JA! Za takšno ceno, dobite izdelek, ki je sestavinsko zelo prijazen do kože in do okolja. Poleg tega se ga porabi res malo in bo brez problema trajal 6 mesecev.


Moram povedati, da sem v času testiranja preizkušala tudi The Ordinary Primer, ki mi je naredil res štalo na obrazu, zato slik pred uporabo in po enem mesecu ne bo. Moja koža je trenutno v precej slabšem stanju zaradi primerja. Vesela sem, da tale izdelek vsebuje tudi vit C, kar pomaga pri hitrejšem celjenju rdečih brazgotin, ki so ostale od napada aken. Poleg tega sem zadnjič na roki dobila čudne rdeče izpuščaje, ki jih je ta eliksir res lepo umiril in pomagal pri celjenju. Torej priporočam ga tudi za aknasto kožo, je nekomedogen.

Dodajam pa še, da je izdelek prišel tudi v izbor mojih najljubših izdelkov meseca maja, če še nisi videla videa, si ga oglej tukaj.

Melvita je na voljo na njihovi spletni strani, Maxiju, Nami, Ljubljanskih lekarnah, poslovalnicah Muller in Vita Care prodajalnah.

You Might Also Like

1 Comments

  1. Zdaj me pa po tvoji oceni kar malce mika :P Z Melvito si sicer nisem tako zelo blizu ... Lani sem testirala samo cvetno vodico, mi je pa bila super.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe