Jesen ♥

četrtek, oktober 26, 2017

Meni osebno, bi bila jesen in pomlad najljubša letna časa. Pomlad, ker se končno začne toplejše vreme in daljši sončni dnevi, narava se prebuja in je odeta v čudovite pisane odetnke. Jesen pa, ker je še vedno topla, vročinski vali pa so že za nami. Ker narava "odmira" pa vseeno izgleda tako zelo pravljična v toplih jesenskih odtenkih, sezona toplih napitkov je odprta, pa tudi make up je lažje nosljiv. Prihajajo prijetno deževni dnevi, ko brez kančka slabe vesti dan preživiš pod toplo odejo z vročim kakavom in knjigo.
Kdaj pa se uradno začne jesen? Ko na nohte končno pride ponovno Bahama mama. :D Tole je kulten Essijev lak, ki ga ima verjetno vsaka lepotna navdušenka in predstavlja jesen. Je kultna barva jeseni.



Zakaj imam rada jesen v 5 točkah:

Dolgi sprehodi po sončku, ko je narava obarvana tako pisano, ko pod nogami šelesti odpadlo listje...
Obožujem sprehode s svojo psičko, potrebni so vse leto, pa vendar so ti jesenski prav posebni. Čez dan je še vedno prijetno toplo, sončno ampak ni prevroče. Psička uživa v vragolijah jaz pa v opazovanju nje in narave. Brez problema sprehod podaljšama, ker ji ni prevroče. Poleg tega ni boljšega občutka kot sprehod po odpadnem listju, ne vem če je kje človek, ki mu ta občutek ni všeč ;)


Topli razvajajoči napitki..
Sama sicer pijem čaj in kavo vse leto, pa kljub temu komaj čakam jesen, da se ponudba napitkov razširi še na kakave in razne tople čokolade. Doma imam najraje bel čaj, tegale obožujem. Poleg tega pa si brez slabe vesti privoščim tudi vročo čokolado, ko se mi je zalušta. Priznam, pa da je to verjetno 5x v celi seznoni. Obožujem belo z malinami. Njaaaaam. Dodajam foto dokaz, za lušte :)


Dišeče svečke..
Čez poletje v vročini na dišeče svečke še pomislim ne, medtem ko jih začnem prižigati takoj ko začnejo padati poletne stopinje. Kupujem jih v Momaxu in Hoferju, najraje pa imam Yankee Candles, moj all time favorite je vonj Black Cherry, obožujem ga. Ne mine jesen, da si ga ne privoščim. YC imajo res močan vonj in odišavijo celotno stanovanje pa tudi čas gorenja je precej dolg.

Jesenska nega in topli vonji...
Končno je čas za moje sladke parfume. Tiste bolj močne. Letos jih sicer samo vonjam na daleč..ampak ostala leta sem komaj čakala hladnejše vreme. V toplem vremenu mi sladkasti vonji ne pašejo, pa čeprav so vse leto moji najljubši.
Je pa jesen tudi čas bolj suhe kože in čas kremnih, oljnih gelov za prhanje in negovalnih masel in olj. Ko z nego ne moreš pretiravati. In to obožujem. Zame je to ritual razvajanja.

Večer s knjigo..
OK ne rečem, da poleti ne moreš brat ampak jaz dosti raje smuknem v toplo postejo ob 18h, s prižgano solno lučko, da oddaja toplo svetlobo in dišečo svečko, v roki šalčko čaja in s knjigo. Kako prijetno cozy vzdušje in knjigo tako preberem dosti raje. Če pa imam oblečeno še kakšno mehko pižamo, tople zoknčke pa je vse skupaj še boljše. ;)
Poleti sem zvečer raje zunaj, potem pa upam, da čimprej zaspim.

Ne smem pozabit tudi na vse dobrote, ki jih prinaša jesen. Domače grozdje, ki diši na daleč in privablja s svojim omamnim vonjem, pa kostanj in druženje od pečenju kostanja. Njaaam ♥ Jesen je res lepa.
Kaj pa ti, kaj imaš rad/a glede jeseni?

You Might Also Like

14 Comments

  1. Tudi meni pašejo sladki vonji.😍 Pri napitkih bi pa dodala še punč.😃❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jst še pa prav nikol nisem pila punča. Morem v prihodnosti probat :)

      Izbriši
  2. Super jesenski lak! Tudi jaz obožujem jesen, predvsem zaradi vseh čudovitih barv. Kljub temu, da sem bolj poletna oseba, mi je jeseni narava najlepša:).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo če je sončna in topla jesen. :) Zimo bi pa pomoje lahko preskočli :P
      Hvala <3

      Izbriši
  3. Sva si pri odnosu do jeseni zelo podobni. Tudi jaz obožujem sprehode po jesenskem listju, tople napitke, dišeče svečke in branje knjige. Da o jesenski hrani sploh ne začnem... <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Letošnja jesen oz. oktober je bil res vauuuu. Topla, pisana, res vauu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit lakec <3 Drugače pa tudi jaz obožujem jesen in se najdem v veliko tvojih točk <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Vroča čokolada je zmagovalec. Jaz pogosto dodam cimet in rum, za božični pridih - na vrh pa obvezno penice! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mmm penice ja. Rum letos odpade, cimeta pa ne maram :D
      <3

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe