Vichy Mineral 89

torek, november 06, 2018

Zakaj je Vichy mineral tako poseben? To vprašanje dobivam od znank, ker je v virtualnem svetu poplava objav, reklam o njem. V skupini Ljubim kozmetiko ima kup zagovornic, nekaj se najde tudi takšnih ki jim izdelek ne ustreza. Sama sem ga že priporočila parim in od vseh dobila pozitiven feedback. Ampak kaj sploh je Mineral 89 in kako ga uporabljati. Čeprav se mi uporaba, pa morda tudi tebi zdi zelo logična, opažam da ga uporabljajo tudi napačno.



Vichy Mineral 89 je po sestavi vodica v bolj gelasti teksturi z dodano hialuronsko kislino. Po sestavinah me sploh ne bi navdušil. Že samo ime nam pove da je 89% izdelka Vichy mineralna voda. Poleg te pa vsebuje še hialuronsko kislino,  in nekaj vlažilcev. Butylene Glycol  zna povzročati akne, konzervans Phenoxyethanol pa tudi ni preveč varen za uporabo v kozmetiki. Carbomer bi znal iritirat kožo.

Pa sem ga preizkusila in tudi porabila do konca, ampak najprej par besed o uporabi.

Uporaba Vichy mineral 89


Pri uporabi moramo razumeti da gre za serum, ki ima precej tekočo konsistenco. Ravno zato ni primeren kot samostojen izdelek pri nobenemu tipu kože. Tak voden serum samostojno hitro shlapi iz kože in na tak način dosežemo obraten učinek. Serum je vmesen korak med čiščenjem in nadaljno nego. Na obraz pride za tonikom, če ga uporabljaš in pred nego z gostejšo tekstruro. Sama ga nanesem eno pumpico in na rahlo potapkam po obrazu in vratu, nato obvezno nadaljujem s kremo ali zvečer z oljem. Če boste tak serum nanašale na vlažno kožo, bo hialuronska vezala vlago nase in bo to samo dodaten plus, če boste seveda to vlago potem "zaklenili" v kožo s kremo ali oljem. V nasprotnem primeru bo hialuronska izhlapela iz kože, z vso vezano vlago iz kože. Če vas začne koža neprijetno zategovat po nanosu, prihodnjič nanesite naslednjo plast hitreje. Jaz sicer tega učinka nisem opazila.



Moje mnenje o Vichy Mineral 89

Najprej naj povem, da mi je izredno všeč steklena ombre modra steklenička, ki ima pumpico. Iz higienskega vidika super, pa še lepo izgleda. Vsebina je prozorne barve in malo gelaste teksture. Za en nanos uporabim eno pumpico. Natapkam ga na, od tonika, vlažno kožo in hitro nadaljujem s kremo. Po prvi uporabi me je izdelek sezu. Vodica v katero sem kar malo dvomila, je mojo kožo lepo navlažila in po prvi uporabi se je poznala razlika v napetosti kože. Ta je izgledala bolj polna. Sem bila zelo presenečena, ker imam za svoje pojme dobro nego. Danes nekih hudih opaznih razlik po nanosu ne opazim več in to vzamem kot pozirivno, ker pomeni da je moja koža hidrirana. Mineral 89 mi je še vedno zelo všeč, ubistvu sem stekleničko izpraznila. Ga bom ponovno kupila? Bom! Ga priporočam? Ja. Za čisto vsak tip kože, za dodatek vlage. Samo vedno, ampak res vedno uporabite čez kremo.

Si ga že preizkusila? Ti je bil všeč?

You Might Also Like

2 Comments

  1. Nekajkrat sem ga preskusila pri sestri in mi je bil zelo všeč – ona ga obožuje. Mene tudi ni sestavinsko najbolj navdušil, ampak če je na koži dober občutek, potem je namen dosežen :) Tako da ja, ga nameravam kupit, bom pa vsekakor upoštevala tvoj nasvet glede uporabe! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz bi ga preizkusila, če bi imel polovično ceno. 20+ EUR je pa mi ni vreden. Ne dam veliko na občutek, plump efekt pa mi naredi tudi Hoferjeva hialuronska. #chepskate :D :D :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe