NUBAR-midnight matte

petek, julij 09, 2010

Živijo;)
Punce kako ste?
Jaz sem zelo vesela in srečna, ker so se moje počitnice končno začele;). Sicer še vedno čakam na rezultate mature ampak upam, da mi je uspelo:)
Zadnje čase je super sončno in tudi vročina mi je všeč. Obožujem poletje.
Okej, saj nosim poletne barve, ampak dobila sem novega nubarja in morala sem ga preiskusiti;) Zelo Zelo mi je všeč:)
Ni navaden mat lak...Ima suede finish. Torej barva je mat ampak vsebuje shimmer, zato ne morem reči, da je navaden mat;) Torej kakšen se vam zdi..vam je všeč?

Hey guys.
How are you?
im really happy, because my holiday just start few days ago:) i still wait for result of my Matura. And i really hope i made it;)
And it's really sunny lately and i love the heat. I love SUMMER.
I waer summer colours on my nails, but i got new nubar and i had to try it;) I like the colour very much.
Its not a ordinary matte. It have suede finish. That means it's completely matte but contain shimmer. So what do you thing, do you like it?









Moja nova pridobitev <3 aww koliko lepih make upou bomo ustvarjali;)


Bonus photo:
I met them yesterday on a walk. they are so cute <3

You Might Also Like

9 Comments

  1. Vaau, tale Nubarček je čudoviiit! <3 Tudi jaz imam to paletko in je res nikakor ne morem prehvaliti! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. res je perfektna. Pa kako poceni je bila. Barve so pa super pigmentirane in obstojne.<3

    OdgovoriIzbriši
  3. Wau ful lepo! Ga že vidim za ruffian manikuro, ki ti gre tako zelo od rok! :) Pa luštna paletka - jst bi jo tud mela, ampak mi mazanje s senčkami nekako ne gre. :D

    Najbolj všeč mi je bonus slika: Ivanjščice <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala:D
    Ivana imaš kak predlog za osnovno barvo? Srebrna, se taaakooo dolgo suši:S
    Tudi meni ni šlo vso to ličenje, ampak verjemi vaja dela mojstra.. en, dva, trije ponesrečeni poskusi, potem pa si že mojster:D

    Ivanjščice so pa res krasne.. Ampak pri nas vsi ti kmeti takooo gnojijo:S, in so vsi travniki uničeni, nobenih travniških rož, samo trava in detelja:S..Groza!

    OdgovoriIzbriši
  5. Huh nimam pojma, sem imela ravno srebrno v mislih. :) Eksperimentiraj, sm zihr, da bo super izpadlo! :)

    A res? Škoda! Res je lepo vidt zelen travnik s polno cvetja raznoraznih barv! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. bom poskusila enkrat v bližnji prihodnosti, mogoče nabavim drugo srebrno:P

    Ja res je:/

    OdgovoriIzbriši
  7. Poskusi Hide Bella, Hide iz Eclipsa, pomoje bo dobr! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. če ga še kje dobim, ga nabavim in poskusim z njim;)
    Hvala za idejo*

    OdgovoriIzbriši
  9. Matkoti niso moja ljubezen, ampak tale ti prav lepo paše.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe