Essence-flashy pink

sobota, julij 10, 2010

Heej;)
jooj sem danes jezna zaradi 2 essence lakov, ki sta tako pacasta-.- Nikakor se ju ne da lepo namazati, pa tako sem se ju veselila. Undead? in Thirsty..Poskusila sem 3x nanesla, pa očistla, zdaj pa sem obupala-.-
Za vas imam slike včerajšne mani.
Ta lak sem kupila več kot pol leta nazaj in je le stal na polici, včeraj pa sem bila ravno take volje za Flashy pink in barva mi je res ušeč:D..taka poletna:D. Mislim pa, da se laka ne da več dobiti:(

Hey guys:)
im really mad, because of 2 essence nail polish:( Undead? and Thirsty..they are really crap! and i mean it! CRAP!
So i will show you yesterday mani;)
I bought this nail polish abaut 8 months ago, but i never used becase its really flashy pink...till yesterday:D wouu and i LOVE the colour.









So what do you think?
Bejbe kakšen se vam zdi?


Bonus photo:
previous mani.
i can't get out of my mind that beautiful colour.<3




Look what came to visit me few days ago. isn't he cute<3.


Enjoy the evening;)
Love, Ana

You Might Also Like

8 Comments

  1. Joj jaz sem se tudi tako veselila Undead in lak je čista "svinjarija"! :P Tako gost in sploh se ga ne da spodobno namazati! Ah. Škoda :/

    Tale rožnat pa je lušen :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja res je:(. Jaz sem se skoraj zjokala kot mali otrok, ker je tako prekrasna barva, pa mi nikakor ne uspe lepo nanesti te "svinarije" na nohte:(

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, je že kar skrajni čas, da nabavim thinner :P

    OdgovoriIzbriši
  4. ja pri meni tudi;). Ampak se niti malo ne spoznam na te zadeve..Sem upala, da ga nikdar ne bom rabla:P, hehe

    OdgovoriIzbriši
  5. Baje, da samo not par kapljic kapneš in premešaš (najlažje z zobotrebcem).
    Jah, jaz sem tudi upala, pa se mi je par lakcev že sumljivo zgostilo :/

    OdgovoriIzbriši
  6. Kul;) ni potem to nekaj preveč zakompliciranega.
    Verjetno ga res nabavim;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hm, Undead? sem si ravno včeraj prvič nanesla in nisem imela težav, super izgleda! Čudno.

    Nubar je pa res wauwauwau! <3

    OdgovoriIzbriši
  8. tale rozasta barva je pa res lepa.....

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe