I am back!

četrtek, september 27, 2012


Hei Dolls.
Well it was crazy, my computer broke. WTF! I was so mad. And it's been long 14 days without my hubby ;)))
But now here I am I with a lot of new stuff!
I am going to be a student one more time. This time in Mb. Yeeey I am so happy! This is going to be a lot of fun!

And now let's go to my latest manicure and the best think I bought past month! ;)


 After a long, long time crackle again on my nails. Love it! <3 font="font">
For base I use new Essence(love bottle and brush!)-115 redvolution. Its a light jelly red with orange undertone. Gorgeous polish! For crackle I use Depend 5002 deep blue with shimmer. I love this depend crackles.!


And now to best thing I bought last month. Its Wen'n'wild Palette Walking on eggshells. I love this thing! Perfect neutral colors for everyday make up. The staying power is really good. And the shadows are well pigmnted. For this price this palette deserve 10 points! I have just one problem that I love using it, but hate how my camera wash out colors! Do you have any advice for me how to capture real color on my camera? Maybe a lightening? 

Girls. I will have a giveaway for you really soon! Are you ready? :))

It is nice to be back! Miss you all. <3 font="font">

XOXO, Anna



P.s: You have to read this article! Good job! 

You Might Also Like

12 Comments

  1. Lepo, da si nazaj. Glede računalnika te pa popolnoma razumem, isto se je zgodilo meni. Ampaj je zdaj popravljen in ga veselo uporabljam naprej.

    P.S. Lepo, da si delila članek v postu. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ;) Joj kot da je konec sveta, ko se to naredi, ampak potem sem se ga pa tako odvadla, da je še 2 dni ležau doma nedotaknjen ;)

      Čisto sem se navdušila nad njim! Hvala tedi, da si ga delila z nami! ;)

      Izbriši
  2. Depend crackles so res najboljši pa še poceni so. Moja sestra si ga je kupila črnega od OPI takoj ko je ven prišel in ni bil za nikamor.

    Za slike ti pa svetujem da svetlobo in kontrast popraviš s kakšnim računalniškim programom za slike. To včasih jaz naredim, da so barve res videti takšne kot so v resnici.

    The Puzzle of Sandra's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A res? Pa OPI ko ma grozne ceene, pričakuješ kvaliteto ane..

      Pa potem mam pa kožo čisto rumeno na slikah, mi pa tudi ni všeč.. Hvala za prdlog:)

      Izbriši
  3. super da je tvoj hubby back to life in s tem tut tvoje bloganje! =)
    mani je super in fuuul mi je všeč tale ww paletka <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha kakšno naključje tudi moj računalnik je bil dobre 14 dni na popravilu :S :S :))) je kar groza brez a :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj obup je, samo se v tem času prav navadiš :) potem sploh še 3 dni nisem našla časa zanj ;)

      Izbriši
  5. O kira huda kombinacija, pridejo te razpoke full do izraza, love it! In WB ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobrodošla nazaj :) Jaz sem se tudi slinila nad to paletko potem ko sem jo videla v živo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenkju. Ma super je:) Morem še obvezno kako nabavit:)

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe