Must have pomladi: Catrice Kaviar gauche

sobota, maj 18, 2019

Sezona porok je pred vrati in Catrice je letos ponovno sodeloval z mednarodno modno znamko Kaviar Gauche. Ustvarili so krasno kolekcijo, ki je posvečena poroki. V tej omejeni izdaji je 5 izdelkov s čudovito zlato embalažo, ki je ustvarjena v prestižnem Kaviar gauche slogu. Sama sem testirala duo rdečila in osvetljevalca, ter set 4 mini šmink.

Blush & Glow- 01 La Rose & L'Orchidee (4,69€)

Rdečilo in osvetljevalec se nahaja v plastični prozorno zlati embalaži, z vzorcem zlatih rožic. Rdečilo je dobro pigmentirano in doda na lička obarvan sijaj. Je mešanica koralne in roza barve z zlatim sijajem, ki na lička doda svež videz. Osvetljevalec je belo zlate barve in doda nežen sijaj. Z lahkoto se ga plasti in doseže z njim bolj vpadljiv sijaj. A ne pozabimo, da je trend za poročni make up še vedno naraven, svež videz in ta duo je idealen za doseganje le tega.

Žal mi je, da moj fotoaparat ne ujame dobro rdečila in osvetljevalca.

 Mini lipstick set- 01 Les Petits Bisous (8,49€)

Zlata kovinska embalaža z ogledalom v sebi skriva 4 mini šminke, ki so primerne za različne priložnosti in make upe. Formula šmink je odlična! Gre za 4 dobro pigmentirane odtenke, ki imajo putrasto teksturo in delujejo negovalno. Kljub prijetni teksturi so šminke dobro obstojne. V setu najdemo klasično rdečo z modrim podtonom, ki optično pobeli zobe in malo bolj divjo koralno za popestritev nežnih pomladnih make up videzov. Ter dve neutralni barvi. Prva je umazano rozasta, barva ki pomoje paše na vsak ten kože in moja go-to pomladna šminka. In pa klasično rjavo opečnata, ki ni moja barva šminke. Koralna in rdeča sta bolj semmi mat, medtem ko sta nude barvi z sijajem. Set se mi zdi vreden nakupa in ga toplo priporočam. Najboljše pa je, da se bel prostor, kjer ležijo šminke da iz embalaže odstranit in lahko škatlico uporabimo za kaj drugega. Odlična za v vsako torbico, tudi zaradi priročnega ogledala.



Še eno odlično sodelovanje dveh znamk in dva nova odlična izdelka v moji zbirki. Res primerna za pomladne sveže make up videze. Oba z veseljem priporočam. Kaj pa ti preizkušaš to pomlad zanimivega?

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe