Loving some of new Essence and Catrice stuff!

sobota, januar 04, 2014

Hi there!
You can find a lot of post on other blogs, who show you all novelties of this two brands, but I will only show you what caught my eye.
They did amazing job once again, and I can't wait to shop some of new things :)
 Love this pastel bright colors, perfect for spring and summer.

 Just 'cuz I've tried one from old line and I really liked it! Time for some new colors.

 How gourgeous is the last one...♥

 We all need this, right? And if can survive one or two tears is a winer! :)

 The second mascara.. wtf?! NEED! :)

 Yeeeeees! All of this! ALL!

 No I don't need another palette, but look how pretty tis are! :)


 Do I need to say something? Yes Essence! YES!

The mint one please!


What caught your eyes?

You Might Also Like

10 Comments

  1. Joj prav iskreno sem kar sline cedila, kjut embalaže, lepe stvari...sploh lakci me mikajo, pa 2 novi Essence maskari... Bom počasi začela kar malo prostora delat pa dokler ne pride novo nič kupovat :P Moram pa obvezno 2 lakca k gresta s prodaje si zalogo naredit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A pa se ti splača zalogo delat? Ker jaz sem do zdaj to vedno za đabe delala, ker mi potem postane nezanimiv in se novega še pritaknem ne, niti starega ne porabim do konca:)

      Izbriši
  2. Wau.. Spet bodo finance trpele... ;) xo
    _______________________________
    http://naturallymarcela.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Hjoj, je treba začeti šparati, na koncu bom pokupila pol Essence in Catrice nove kolekcije, toliko novih zanimiv izdelkov ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse je tko lepo, najbrž pa se bom prvo zagrebla za platke, še posebej za tisto od Catrice. :)

    xx, Kaja

    OdgovoriIzbriši
  5. Res so zelo lepe in mamljive stvari :) vsakič ko jih vidim na katerem blogu, me bolj mikajo :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh ja :) moja uboga denarnica :) prevec lepih izdelkov je za probat :)
    super post :)

    OdgovoriIzbriši
  7. O marija, spet bom brez denarja. XD

    OdgovoriIzbriši
  8. Haha vse bomo broke :) Ampak jaz sem se odločla, da počakam na swatche in ocene, pa potem nabavim :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe