Make up: Shop my stash

četrtek, maj 30, 2019

V zadnjih letih sem nakopičila cel kup ličil. Pa sem se jih pozimi lotila in dobro prevetrila svojo zbirko. Vse stare, neuporabljene sem zavrgla, nekaj podarila in ostala mi je minimalna zbirka ličil. Tistih, ki so me navdušili. Ličila imam shranjena v spalnici v predalniku, tista za vsakodnevni videz pa so v torbici spodaj v dnevni. Pri ličilih sem redno ujeta v rutino in ponavadi uporabljam, kar sem pač nazadnje dobila v test ali kupila. Izdelke res redko porabim do konca, ko pride nekaj novejšega, starega enostavno pospravim in velikokrat nanj pač pozabim. Tako pa sem se sedaj odločila redno rotirati izdelke, ker mi zgoraj v predalniku stoji kar nekaj ljubih izdelkov.


Lani sem bila navdušena nad Bourjois BB kremo, nad primerjem pa ne toliko. Letos ko je moja koža bolj pod nadzorom, ga že nekaj časa redno uporabljam in trenutno mi ne maši por. Pripomore k boljši obstojnosti make upa in poskrbi za lepši videz podlage. Preizkusila sem tudi Erborian glow kremo, ki me je navdušila. Sijaj na ličkih je končno viden tudi na fotografiji in zahvala za to gre tudi glow kremi. Imam občutek, da bi bila odlična za suho kožo in dodajanje res tistega naravnega sijaja koži.
BB krema lepo izenači ten in skrije drobne nepravilnosti. Je lahka in dobro obstojna. Lahko bi bila odtenek svetlejša in bolj nevtralnega podtona. Več o njej pa v tej objavi- klik.
Še en pozabljen a dober izdelek je Catrice California in a box paleta bronzerjev, rdečil in osvetljevalca. Nežen bronzer, ki se lepo zabriše v polt, primeren tudi za svetlejše tene kože. Dva rdečila, ki sta dobro pigmentirana in enostavna za nanos. Osvetljevalec, ki je lahko nežen in naraven ali z plastenjem tudi bolj vpadljiv. Paletka, ki je odlična a nisem prepričana če je še na voljo pri nas. L.O.V The rose x copper paleta senčil za oči je odlična izbira za sveže pomladne videze. 12 bleščečih barv je dobro pigmentiranih in lahkih za nanso. Na začetku sem sicer pogrešala mat senčke, trenutno pa jih ne, ta pomlad kar kliče po svetlečih, metalih senčkah. V tej mini luštni embalaži pa najdemo še super priročno ogledalo. Priporočam. Še en izmed malce pozabljenih a dobri izdelkov je Max factor gloss, ki ustnicam doda visok sijaj v nežno roza barvi. Noro udoben za nosit in nelepljiv. Škoda, da se nanj ne spomnim večkrat.


Danes te izzivam. Poglej v svojo zbirko in ponovno odkrij kakšen pozabljen a dober kos. ;)

You Might Also Like

1 Comments

  1. Following bloggers from different countries, places, with different hobbies. But could not understand anything from your blog! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe