Essie- Where's my chauffeur?

četrtek, junij 27, 2013

Hi Guys!

[eng]I got this polish from Beyondpolish for a review. Check this shop out 'cuz they have some amazing polishes for a great price!
And let start. This polish is really nice mint-blue color, my favourite this year summer color. I wear this one for a most of the time and it's seems like people around me like it, because they ask me all the time what polish is this :)
This is my second Essie polish and i love it! It stays on my nails for a very long time, this mean 5days and that is a lot for my nails cuz i wash dishes on my job and almost all polishes chipped after a 6h of work :) I still thing that the prices in my country are too hight! Anyway on BeyondPolish you get Essie full size polish for $5.95. Click HERE to see what colors do they have. If you enter anncheek on a checkout you get 15% off on your first order+ they always try to mark a packages as a gift so you avoid payed duty fees. Thats cool right? :)
I already places my first order. When it arrives I'll show you what I order! :)
Now lets go see this gorgeous!

[slo]Tale lakec sem dobila v oceno od BeyondPolish spletne trgovine. Pokukajte malo saj imajo super lakce za še boljšo ceno! :)
Lakec je prekrasne svetlo modre barve z malo mint pridiha. Definitivno meni ljubša barva za to poletje! Tudi punce me na veliko sprašujejo kateri lakec je, ker je vsem všeč. Tole je moj drugi Essie in mi je zelo všeč! Sem že naročila tretjega, tako me je navdušil. Na BeyondPolish boste za en Essie lakec odštele $5.95, kar je več kot polovica majn kot pri nas! Če uporabite kodo anncheek pa dobite še dodatnih 15% popusta :) Super ane ;) Poleg tega so tako prijazni, da paketke markirajo pod darilo, da se izognemo plačilu carine in DDV-ja. Jaz sem rano danes naročila nove lakce, vam kmalu pokažem kaj sem si privoščila :)
Naj še kakšno besedo namenim lakcu. Prvi Essie, ki sem ga kupila že par let nazaj, ni bil meni nič posebnega, mi je bilo škoda 10€ za lak, zato nakupa nisem ponovila, dokler nisem dobila tele priložnosti. No tale lakec je popravil vtis in komaj čakam, da dobim novega, da preverim če bo ta tudi tako super! Na mojih nohtih se je obdržal 5dni, kar je ogromno, ker delam za šankom in se skoraj vsak lak okruši že po prvi službi. Tako da priporočaaaaaaaam :) Javite mi če se bo katera odločila kaj naročiti in če ste bile zadovoljne z to trgovino :)




So what do you think? Like it?:)

No kaj mislite? Vam je všeč? 

XO, Anna

You Might Also Like

12 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe