First impression: Essence The Gel Nail Polish

četrtek, april 09, 2015

There's a huge trend going on with long wearing polishes, may that be gelish version with light or just gel like polishes. And that's what Essence brought on a market. Gel like polishes, with no lamp for drying. Using the Gel line just like the other polishes, but they suppose to bring 60% more long lasting power. We will see how that goes.




 I tried out, for me, one of the most gorgeous polishes out of The Gel line called Blue Bubble Di Blue. (Amazing name, right?) It's really light baby blue colour.

First I applied one coat of base coat, which dries out really fast, and it has matte finish, looking like there is nothing on nails. Then I continue with first thin coat of colour polish, in my case with Blue Bubble Di Blue and waited a minute or so, to be dry completely before applying the second coat. After second coat I didn't wait till the polish dries out completely. But let just say it was half dry before I applied one coat of Top coat. Top coat is not the fastest when it comes to drying, but it dries completely, sooner then a lot of other drugstore quick drying top coats. It gives that gel like shine to nails and protect the colour.

Because of my work, all polishes chipped in first day, but this one survived the first day perfectly, the second day was my free day, and it survive this one too. So it lasted a little longer than any other polish. Of course I couldn't wait more, so I changed the colour at the end of the second day. On my right hand my point and middle finger are chipping like crazy, and on those nails the polish chipped too, the second day. But on others looked like freshly painted.




I need to do a couple more manicure for the proper review. But expect review soon. I would love to hear if you try this out and if you like it?

Which colour is the winner from this line in your eyes?

Have a nice day lovelies!
A.


p.s see the nails on my Instagram (@anna_madaboutred)

You Might Also Like

17 Comments

  1. Jaz imam oranžnega, mi je zdržal 4 dni! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu super! :) Tudi na meni so bolj vzdržljivi kot ostali lakci :)

      Izbriši
  2. Jst bi vse mela :D Ampak sem kupila samo pastelno rumenega Love is in the air in oranžnega Indian summer, je pa trenutno tretji dan kar imam Indian summer na nohtih in je še vedno lep kot prvi dan nanosa :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšna pa je kaj tekstura base coata? Jaz imam tale 'gel' podlak in ima bolj gosto 'gelasto' teksturo. Drugače so pa krasni odtenki, sploh tale moder ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tekoča. In posuši se full na tanko ter mat, kor da ga nebi blo. Vsaka napaka nohta se vidi čez lak -.-" Bi lahko bil malo bolj gelast :)

      Izbriši
  4. Kakšen krasen odtenek modre <3 Zakaj sem na makeup spending banu? ...:( :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale podlak in nadlak sem glih zadnjič nameravala kupiti, pa sem v trgovini čisto pozabila nanju. Očitno že nista bila tako pomembna, lol. :D Upam, da tega modrega kmalu najdem, ker mi je prekrasen. :D

    P.S. A tole so že zamenjane fotke, kot si omenila na FB? Res so lepe. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je lep. Sem pozimi takšnega iskala, kje so bili prej :P

      Ja so že menjane. Se ti zdi? Ker na compu so lepo bele, na tablici pa so še vedno full rumene -.-"

      Izbriši
  6. Tudi jaz sem si dva dni nazaj kupila te lake :D sem pa vzela lak v mint barvi :) zaenkrat lepo drži, le na kazalcu se mi je malo odkrušil, kar je blo za pričakovat, ker imam kazalce najbolj boge :( drugače pa dober post, komaj čakam na pravo oceno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na meni je pa mint bolj zelen, kot mint. Mi ni všeč -.-"

      Izbriši
  7. Joj jst sem si tudi vzela nekaj lakcev, med njimi tudi tegale modrega in je prekrasen. Sem pa ustvarjala manikuro z nadlakom in podlakom pa je bil končni efekt top, samo potrebovali bi bistveno več časa, da se mi vse skupaj posuši..tako da moram vajo ponovit, ko bo več časa (oz. miru:)) rezultat mi je super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz si vedno naštimam serijo in si počasi mažem :) Se pa še vseeno use skupaj hitreje posuši kot kakšna druga kombinacija :) Edin Seche Vite ne premaga :P

      Izbriši
    2. Hahah, tudi jaz ob televiziji mažem :D haha

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe