Essence gel nails at home first impression

sreda, avgust 07, 2013

Hi guys!

[Eng]I am so exited about this. :) I think it's the best that you can use this kit with any Essence polish.
What they say: -Last up to 10 days (That is amazing if its true right?)
-You can use this kit with any Essence polish (that's the big plus!!)
-Will not damage your nails (fingers cross that this is true!)
-Easy off: just peel it off!
-High shine gel manicure quick&easy

Kit include: Cleanser, Primer, Base and top coat. Led light is not include with this kit. I didn't buy a new one, cuz I already have one from Depend.

My thoughts: Well first, what I love about this kit is that it can be use with any of my old Essence polish and I don't have to buy new ones. That's amazing right? I can use any manicure that will look like gel and will last up to 10 day.
I don't like that you use a base coat and then you have to clean it with cleanser, apply a color and you have to wait for color to get completely dry before top coat. It take some time to get dry...
But in the and manicure look nice and it was worth waiting a little longer that with usual gelish polishes.
I use it yesterday on my nails and they still look untouched.
Now I just have to wait the polish to chipped and to try it with some other polishes and then I post a full review. I will take photos of my nails every day.

[Slo] Tale paket me je včeraj noro navdišil v trgovini, ker vse vaše stare Essence lakce spremeni v gelish manikuro. Seveda je moral takoj z mano.
Kaj nam obljubljajo: -do 10 dni obstojno manikuro
-Ta set lahko uporabljate s katerim koli starim Essence lakcem
-Ne poškuduje vaših nohtov
-Lahko odstranjevanje Peel off
-Preprosto narejena gel manikura z visokim leskom

Kit vsebuje: Čistilo, primer, pod in nadlak. Led lučko je potrebno kupiti posebej.

Moji prvi vtisi: Seveda naj še enkrat povem, da me je ta kit pritegnil samo zaradi tega, ker vaše stare Essence lakce spremeni v dlje obstojno manikuro. Če res zdržijo do 10 dni, pri meni vsaj 7, bi to bila top zadevca!
Ni mi všeč pa to, da naneseš podlak, ga očistiš, naneseš barvni lak in moreš počakat, da se sam čisto posuši, šele na to lahko daš čez nadlak. Čeprav sem imela občutek, da se je lak sušil hitreje kot ponavadi.
Na koncu manikira izgleda lepa, z veliko sijaja in se mi zdi, da se je čakanje izplačalo. Verjetno bi lahko uporabila tudi konad, morem preizkusit naslednjič.
Ko se lak okruši in ko preizkusim še z drugimi laki napišem celotno oceno.
Nohte bom tudi slikala vsak dan, da vidimo kako bo zdržal pritiske dela :)





I use: Essence: C&G.naughty and pink!
Snow White TE- Grumpy and Prince charming 
:)

The kit coat almost 12€.

Will you try this kit?
Like the idea? 

XOXO, Anna

You Might Also Like

9 Comments

  1. Se veselim podrobnejše ocene, me prav zanima, kako se onese tole. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. o super! Me prav zanima če bo delovalo tudi z laki drugih firm :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hmmm...mislim, da bom mogla preizkusit tole. :) Hvala za info.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mene tudi zanima ocena, čeprav jaz ne maram gela, ne maram tega, da pri odstranjevanju poškoduješ zgornjo plast nohta. Meni manikure zdržijo cel teden ali več (j**i ga, mi časovna stiska ne dovoljuje menjat tako pogosto, kot bi si želela =P), me pa res zanima, kako tole deluje =)

    OdgovoriIzbriši
  5. Me prav zanima kako se obnese, čakam nadaljnjo oceno :) Če res tako dolgo zdrži bi bila to super rešitev za takrat, ko rabiš kaj bolj obstojnega :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se sicer ne dopade filozofija gelitanih nohtov, niti me ne mika "10-dnevna popolna manikura", ker se v tem času naveličam :D Se pa veselim day-by-day slikc ;)
    xx, moonchild beauty blog

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita manikura! Me zanima kako se bo obneslo. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo super. Tudi mene zanima, če bo zdražal 10 dni. (:

    OdgovoriIzbriši
  9. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe