Essence Gel nails at home starter kit- Review

ponedeljek, september 16, 2013

Hej

Torej za vas končno dolgo pricakovana ocena Essence gel kita:)
Lake sem hotela dodobra stestirati, preden objavim oceno;)
Kit sem kupila v Mullerju za malo vec kot 11e. Vsebuje: cleanser, primer, peel off base coat in pa top coat. Deluje pa z vsemi Essence lakci. To sem preizkusila. Z starimi in novejšimi lakci iz rednega asortimana in TE lakci. Deluje tudi z vsemi ostalimi laki, ampak sem za vsak slucaj uporabila Essence top coat pred gel top coatu;). 
 Uporaba:
Najprej nohte očistimo z cleanserjem in nanesemo primer, ki še dodatno izsuši noht, je neobvezen korak, ker se gelish vseeno prime. Nato nanesemo debelo plast podlaka in ga zapečemo v lucki za 60s. Ponovno očistimo z cleanserjem in nanesemo barvni lak po želji in počakamo da se popolnoma posuši in nanesemo top coat, ki ga spet pecemo pod lucko 60s. Vse skupaj se 1x ocistimo in voila, imamo lepe svetleče nohte, ki so pri meni obstojni nekje 7dni.
Obstojnost:
Najprej naj povem, da delam v gostinstvu, kar pomeni veliko pomivanja posode, kar pri meni občutno zmanjša obstojnost lakov. 
Torej Essence kit izgleda po 2 dneh in 16urah dela se skoraj nedotaknjen.

Prvi dan

Drugi dan

 Tretji dan se pocasi zacnejo videti bele špičke in potem počasi vedno vecji del prostega roba.
 Tretji dan

 Četrti dan

 Peti dan
Peti dan.2

 Mene to pri 7dnevu že tako moti, da gre lak enostavno dol. Se pa se nikoli ni okrusil iz nohta, sedaj ga imam ze cetrtic na svojih nohtih.
Odstranjevanje/Posledice gelisha:
Pri meni jih ni nič. Noht raste normalno, ker je ojačan z gelishu so mi zrastli tako dolgi nohti, kot že vsaj 4 leta ne. Ni ravno peel off base coat, ker se moraš kar namučiti, da ga odlepis iz nohta, definiticno pa pomaga ce nohte prej malo omehčaš. Meni osebno nič ne uniči nohtov, imam tudi foto dokaz:








Medtem ko je kolegici iz foruma napravil celo štalo z nohti:
Hvala Karmen za sliko!

Še nekaj mojih ustvarjan z Gelishem:


Na tele zadnji imam 2plasti rdečega laka,konda vzorec, essence nadlak in šele potem gelish nadlak. Mogoče to ni bila dobra kombinacija, saj se mi je prvič ukrušil in to že po 2 dneh.

Zaključek:
Meni je tale kit zelo všeč, saj podaljša obstojnost vsem lakom in meni osebno ne uniči nohta, kar je velik plus. Tudi cena je dostopna vsakomur. 

Upam, da vam je tale ocena všeč in, da če še oklevate, da ste se sedaj končno odločile, če je to nekaj za vas ali ne :)
Kakšne so pa vaše izkušnje s tem kitom?

XOXO, Anna

You Might Also Like

5 Comments

  1. Super post, hvala za oceno. Priznam, da so me problemi z odstranjevanjem, ki jih je imelo tudi veliko blogerk, prestrašili, ker moji nohti zanje čase že tako niso v preveč dobrem stanju. So pa tvoji nohti zelo lepi. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sliši se precej boljše, kot sem pričakovala. Jaz ne maram preveč Essence lakov, ravno zato ker grejo zelo hitro dol, da so ti zdržali 7 dni je neverjetno. Zanimivo:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sliši se kar dobro, če res tako dolgo zdržijo :) Jaz sicer ne rabim take obstojnosti, ker rada menjam barve, bi pa verjetno tale kit prav prišel za takrat ko greš na počitnice ali pa kaj takega :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem pričakovala, da se bo precej slabše odrezal. Sliši se kar super! Ampak jaz verjetno nisem dovolj potrpežljiva da bi nanašalo toliko plasti in čakala, da se mi vse skupaj posuši. Pa še rada si barve menjam bolj pogosto. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz sem v dvomih ali kupiti ali ne, imam sama doma gelish pa bi rada sprobala še tega. Mam pa zdej čisto boge nohtke :(

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe