Essie Millionails- ocena(SLO)

petek, december 20, 2013

Po resnici povedano, nimam pojma kako naj napišem oceno podlaka. :O
Niti ne znam dodobra razložit zakaj mi je všeč, čeprav vem, da je boljši od prejšnih.
Ampak nekako se bom lotila, mogoče bo naslednjič boljše. Prosim dajte kakšne kritike:))

Torej govora bo o pred nekaj let zelo slavnem Essie- Millionails :)
Ko sem šla iskat trenutno pri nas zelo opevan Nourish me, ga seveda, že ni bilo več, pa sem potem zagledala lak, ki je biu zdaj prbl. 2 leti iz prodaje. Prej pa se spovnim kako so vse govorile o njem in je biu must have. No sedaj vem zakaj.
Najprej kaj pričakujem od podlaka: Zelo pomembno mi je, da navlaži moje nohte in prepreči nadaljno ceplenje. Torej ko lak odstranim iz nohta, more noht imeti zdrav izgled. Boljši kot prej. Potem mi je pa zelo pomembno tudi, da podaljša obstojnost lakom, ker se trenutno nimam časa lakirat vsak dan :(



In kaj je Essie naredil mojim nohtom?
Že pri prvi uporabi, je lak ostal dosti dlje na mojih nohtih kot prej (pa naj povem, da imam dosti mastno nohtno ploščo). Po 4 dni brez problema, kljub delu v rokavicah(prelaganju kartonastih škatl) in pomivanju posode, čisšenju. 4 dni mogoče za vas ni veliko, zame je pa rekord, da večina lakov zdrži tako dolgo. Seveda s kombinacijo G2G. Rekord? 7 dni, samo malo oguljene konice.
Kaj pa z mojimi nohti? So v boljšem stanju? Torej videti so zdravi, imajo zdrav lesk in dosti majn rumeni kot pred tem podlakom. Cepita se mi samo še 2 nohta, pa bomo videli, če se bo to tudi nehalo, ko preraste noht. Mogoče tudi kaj to vpliva, ker si jih ne lakiram več tako zelo redno.


Naj povem, da sem v celoti zadovoljna z njim! In da ko porabim tega in potem še Nourish me, definitivno ponovim nakup! :)

Minus pri tem laku je meni cena, enostavno ni vsem dostopen in ga velikokdo ne bo preiskusil ravno zaradi visoke cene. Kaj pa če nekomu ne bo tako všeč kot je meni? :) Jaz sem ga dobila s popustom, mislim, da 30%.
Pa tudi čopič za nanos mi ni všeč, ker je tisti "ta široki", Essie je imel prej dosti boljše čopiče :)

Ocena: 8,5/10

Ga ima katera? Ji je všeč?
Sem mogoče katero prepričala za nakup? :)
Kakšna kritika glede ocene? Bi še morala kaj povedati?

XOXO, Anna

P.s:
Follow me on my FB page: Klik
Instagram: Anna_verdnik
Twitter: @Anna_beautyblog
Bloglovin: Klik

You Might Also Like

15 Comments

  1. Zanimivo. Moram priznati, da še nisem slišala zanj ;) .. Bi ga pa preizkusila, ker so moji nohti brez gela ali dveh plasti laka+top coat totalno shitty.. Kakšna pa je cena? Marcela xo
    ______________________________________________________
    http://keepingupwithmarcela.blogspot.com/2013/12/giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nekje 10€, kot vsi ostali Essie :) Javi kako ti bo, če ga boš preizkusila.
      Če si uporabnik gel nohtov, ti more noht, ki je vničen od gela prerast, noben utrjevalec, ti ne bo popraviu škode, ki nastane po gelu. Žal.

      Izbriši
  2. Jaz tegale nisem preizkusila, sem pa zadnjič kupila Grow Richer (baje je to novo ime za Nourish Me) in sem zelo razočarana. Moji nohti še nikoli niso bili tako krhki. Odkar sem ga začela uporabljati, se mi kar na sredini nohta že lomijo. Katastrofa. Drugače imam ful rada Essie lake, ampak njihove podlake dvomim da bom še kdaj preizkusila... So mi pa zelo všeč njihovi široki čopiči. Tankih ful ne maram. S tankimi čopiči jih prodajajo v Ameriki, če te slučajno zanima. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O šit :O Ne vem kdo je to vn spravil, ampak ta podlaka sta čisto različna, po sestavinah, barvi, namenu.
      Joj škoda, ker imajo res dobre podlake.

      Izbriši
  3. Jaz sem si ga ravno zadnjič kupila, upam da bo tudi meni kul :) skritizirat te pa ne morem, ker sploh ne vem, kako podlaki delujejo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aja pa všeč mi je novi izgled bloga :)

      Izbriši
    2. Hvala :)
      Poročaj kako ti bo :)
      Sicer ni isti, kot tisti izpred par let, ampak je vseeno kul :)

      Izbriši
  4. Ne poznam tega podlaka, jaz še vedno prisegam na Essence, mi odgovarja in še poceni je :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je od Opi ful dober podlak. Se mi zdi, da se še lak hitro posuši in ne nanašam nobenega nadlaka ,)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je pa OPI razočaral. Sem kupila za 20€ v kopeti nail envy pa tisti njihov hitrosušeči, pa no ni mi ne en ne drug všeč, niti opi laki, ker so crapy kvalitete in full predragi zame :(

      Izbriši
  6. meni je pa Nourish me res super. Se mi ne lomijo oz. ne cepijo več. Se takoj opazi, ko nekaj časa nimam nič na nohtih, da so v slabšem stanju. Pa lak od essie mi zdrži na nohti tudi 7 dni (brez nadlaka) z malo zlizanimi konicami.

    Meni je pa ravno čopič všeč. Ne maram tankih :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mene je pa OPI razočaral. Sem kupila za 20€ v kopeti nail envy pa tisti njihov hitrosušeči, pa no ni mi ne en ne drug všeč, niti opi laki, ker so crapy kvalitete in full predragi zame :(

    OdgovoriIzbriši
  8. jaz mam tudi Nourish me, pa sem zadovoljna. :) nothi se mi veliko manj lomijo in cepijo, pa tudi lak imajo daljšo obstojnost. :) sploh z Essie laki sem zelo zadovoljna, ker mi zdržijo tudi več kot en teden (izjema malo zlizane konice tam po 5ih dneh) pa super so za nanašanje. moja najljubša znamka lakov trenutno<3

    sem pa si predkratkim kupila tale podlak Milionnails, kot so pošiljali tiste DM-ove kupončke za 50% popust na Essie, samo še ga nisem uspela sprobat. Bom prvo porabila Nourish me, ker ga itak imam še manj kot polovico, potem pa bom videla kak se bo obnesel.. upam, da bo šeee boljši kot tale NM, ker sem vseeno od ta prvega pričakovala več (da sploh več ne bom imela uničenih nohtov, glede na to, da ga uporabljam redno), čeprav je vseeno boljše kot prej. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe