Nivea in shower Soft body milk review [Slo&Eng]

petek, februar 07, 2014

Hi!

Torej tole je en takšen idelek, ki ga sama nikoli nebi kupila, ker sem prevelik skeptik, da bi tole sploh lahko delovalo! :) Ampak vseeno sem bila firbec in se preizkusila v nagradni igri, kjer Nivea vsak dan podari 200 mini embalaž In shower mleka z karitejevim malsom.
Naj povem, da imam na telesu, predvsem nogah izredno suho in srbečo kožo, predvsem pozimi, zato koža kar kriči po dobri negi, redko katero maslo/mleko dejansko deluje za mojo kožo.
Pa sem ga preizkusila, takoj za mojim Dove gelom za tuširanje. Po mokri koži se je zelo lepo razmazal in občutek na koži je bil takoj dober. Pustila sem minutko in sprala. Potem je sledilo veliko presenečenje, moja koža je po osušitvi z brisačo, bila res zelo mehka, lepo svetleča. Bila sem zelo pozitivno presenečena! Nisem mogla verjeti. Zanalašč tisti dan na svojo kožo nisem namazala nič drugega, da sem stestirala kako dolgo bo zdržal ta učinek...

[Ang]
I must admit I was super skeptical about how can In shower milk really moisturizes your skin and how you don't wash away all the moist. I wouldn't buy that kind of product, but I tried my luck to win small size, so I can just try it out. I applied it on my skin after my Dove shower gel, it applied really smoothly and it gives that soft filling to skin immediately. I wash it of right after I applied it. I was super suprised how my skin looks all glowy and moisturized after my towel dry. But will this filling stay for all day, without any other milk/butter, for my really dry and itchy skin?

Takole izgleda mini testerček z 50 ml.
This is how my mini try-out package looks. It contains 50ml of the milk.

Mleko ima zelo tekočo koncictenco, ki se lepo razmaže po vlažni koži. Takoj, da prijeten občutek naši koži.
Tudi vonj, je prijeten, ne preveč vsiljiv.
Najbolj zanimalo me je potem, če lahko moja koža preživi celoten dan brez dodatne nege.
In morem vam povedati, da sem zelo presenečena, da je moja koža ostala navlažena celoten dan.
Tudi srbečice ni bilo za opazit, vse do večera, tik pred spanjem, me je začela koža malo srbet.
Mislim, da je tole super izdelek, za poletje! 

This product have watery consistency and it applied really smooth to your skin.
The smell is nice too, nothing too intensive.
The only thing that bothers me, was if this product can provide enough moisture to my skin for a whole day.
And well it can! My skin was moisture all day, except in the evening my skin started to itch a little.
I think this product is going to be perfect for summer time.

Sem razmišljala kar nekaj časa, če najdem kakšen minus, kakšno slabo lastnost, pa je nisem o.O
Sedaj si samo še grem po normalo velikost.
p.s Vi pa ste s pomojčjo Nivee lahko malo dobrodelni in na njihovi strani podarite, letus na novo, modro srce.

I was thinking quite a lot if I can find cons for this product and well i can't. o.O
Now I just need to buy a normal size for myself!

Have you tried it yet?


Stay gorgeous, Anna
*this is not sponsored post!*

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe