New in: Essence TE Lights of Orient (+swatches) [Slo&ang]

torek, april 12, 2016

Tokrat za spremembo vam res takoj pokažem kaj sem kupila, predvsem zato ker bo tale kolekcija v trenutku razprodana. Mogoče se glede na moje slike in swatche odločite, da res potrebujete kakšen kos ;)
Jaz sem tokrat izbrala en lakec, šminko v ujemajočem odtenku in res prekrasno paletko. Lights of Orient je prekrasna omejena kolekcija in je vredna vsakega ogleda. Po dolgem času ena, ki me je prepričala v nakup.

[ENG] Today I will show you my latest purchase, maybe you'll see that you need a piece or two from this gorgeous Lights of Orient trend edition from Essence. This collection caught my eyes and after a while I bought a few gems.


Sama sem kupila prekrasno paletko v 01 We ♥ Arabian Nights, bleščeč vijoličen lakec in vijolično šminko, oba sta v odtenku Princess Jasmines Choice. Lakec bom preizkusila jutri in slikco delila na IG, šminko pa sem potestirala že včeraj in me je res pozitivno presenetila. Je lepo pigmentirana in obstojna par urc. Moti me samo, da ima malo mat efekta in to se žal občuti tudi na ustnicah. Ampak to se da rešit z malo balzama za ustnice ;) Včeraj je brez problema preživela tudi hitro malico, sem bila res presenečena.

[ENG]I bought gorgeous eye palette in 01 We ♥ Arabian Nights, shimmery violet polish and matching lipstick both in Princess Jasmines Choice. I will try nail polish tomorrow and I'll show you swatches on my IG account, so make sure you follow me there. I tried lipstick yesterday and the pigmentation is good, the best part is that it's really long lasting. It has a slightly drying effect, because of a matte look, but this can be solved with a bit of lip balm. I recommend the lip stick for sure!





Tole je na prvi pogled sigurno najboljši kos iz kolekcije! Tudi po swatchih izgleda dobro pigmentirana. Danes bom naredila z njo en look, ki ga bom objavila jutri na IG in poročala kako so se senčke obnesle. Paletka vsebuje 5 baru z bleščicami in najtemnejšo mat senčko, ki je glede na ostale tudi malo slabše pigmentirana.

[ENG]This is probably the best piece in this collection trough my eyes. It looks promising on swatches. I will do an eye look today and will post first impressions tomorrow on my IG as well. The palette contains 5 shimmery shadows, and the darkest one in matte. This out is the least pigmented out of all 6.



Ste kaj kupile? Vas kateri kos še posebej mika? Če pokukate na moj IG (anna_madaboutred) lahko že vidite kako šminka izgleda na meni in katere barve sem prve testirala na očeh.

[ENG] Will you buy something from this collection? And what would that be? You can already see on my IG (anna_madaboutred) how this lipstick look on me, and what colours did I put on first.




You Might Also Like

9 Comments

  1. Izgleda, da je ta kolekcija vsem padla v oči :) Upam, da bom prišla vsaj do kakšnega laka. Komaj čakam tvojo manikuro s tem lakom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Waw, paletka noro lepo izgleda <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene cela kolekcija mika, predvsem pa te šminke. xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Šminka zgleda top! Včeraj sem šla mimo stojala in vse pustila tam - ne vem a naj bom vesela al ne :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ok vse izgleda super, samo paletka mi je pa res 1A,sicer me ponese v jesen ampak, barve so TOP, samo a jo res rabim, ko vem, da prihaja najina Tartelicaaaaaaaaaa:):):):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz sem danes kupila body mist, zlat lak, čopič za blush (zakon mehke ščetine) in to paletko :). Se mi pa zdi,da je v živo čist drugačnih barv kot na slikah, zelo vijola in rjava :).
    J. ♡

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz sem tudi gledala paleto. Odtenki so mi všeč še najbolj pa embalaža. Ampak je realno gledano ne rabim. :) Ah dilemmas :D. Lak mi tudi izgleda zanimiv. Jaz sem vzela bronzer, body splash, svinčnik za obrvi in zlat lak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Si že preizkusila zlat lak? Kako je z prekrivalnostjo, nanašanjem in sušenjem? :)

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe