Dior nail polish 671

petek, oktober 31, 2014

Pozdravljene lepotičke!

Priznam, da raje kupim 3 cenejše lepotne izdelke, kot enega dražjega. Sploh pri lakih za nohte, drugače je pri make upu. Enostavno sem odkrila, da je boljše investirati v podlak in hitrosušeči nadlak, kot barvne lake. No tudi tega lepotca nisem sama kupila, sem ga na srečo dobila. Ampak sedaj si želim še kakšnega!
Diorjev lakec je res prekrasen za nanos, skoraj polno prekriven že v prvem nanosu in brez nadlaka, se izredno hitro posuši, poleg tega ima res prekrasen sijaj! Mislim, da nimam v svoji ogromni zbirki niti enega lakca, ki bi bil brez nadlaka tako sijoč. Seveda, pa more z nečim opravičiti svojo gromozansko ceno. Verjetno bi bilo boljše, da bi bil packast in brez sijaja, potem se mi nebi luštalo še kakšnega novega!

No pa dosti pisanja in nakladanja, naj vam pokažem še slike, tega prekrasnega jesenskega odtenka laka.






Prekrasna barva kajne? In ja lakec na slikah je brez TP! Super sijaj ane? Skoraj neverjeten ;)

Kaj pa ve pravite o lakcih iz dražjih cenovnih razredov?

A.

P.s Prijetno noč čarovnic vam želim! Naj se vam zgodi kaj magičnega!

You Might Also Like

11 Comments

  1. Jaz isto razmišljam kakor ti, raje si za ta denar kupim par cenejših, glede na to da imam omejen budget. Meni je že višji cenovni rang kakšen OPI ali Essie, si trenutno le 4 OPIje lastim! Je pa tale Dior prečudovit!!!! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz nimam nobenega full size OPI-ja, mene miniji niso prepričali, da je dejansko vreden 13-14€. Medtem ko so mi Essie-ji zelo všeč tisti ameriški, evropski ne tako. :)
      Hvala <3

      Izbriši
  2. Super lakec. Jaz pa prisegam na Chanelove. Odtenki so mi njami.. kar zaljubis se v njih <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Chanel je naslednji na WL, ko si ga bom nekoč lahko privoščila. Kakšen mint mogoče :)
      Hvala<3

      Izbriši
  3. Lepo darilo (: In res je čudvit sijaj in tudi barva je čisto po mojem okusu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz razmišljam podobno kot ti:) raje 5 cenejših kot en ful drag:) ampak včasih se res pozna na kvaliteti:) Čeprav nihče se ne brani lahka višjega cenovnega razreda...čist nič se ne bom branila:) super blog:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če bi bila 100% prepričana, da z kvaliteto opraviči ceno, potem bi raje, varčevala in imela 15 dragih kot miljon poceni :)
      Ampak nisem prepričana, da so res toliko boljši. :)
      Hvala <3

      Izbriši
  5. Kako čudovit odtenek! To sezono res ne bo šlo brez rdečih lakcev!
    http://cindysabolcecblog.blogspot.com

    xx
    K.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe