Essence Icy Fairy

ponedeljek, november 03, 2014

Živijo lepotičke!

Kakšen lep ponedeljek je za nami, kajne? Ko je že zjutraj kazalo na slabo vreme, se je v dobrih pou urcah razkadila vsa oblačnost in megla in še en jesenski dan nas je razvajalo sonce. Se da kar lažje preživeti dan kajne? No jaz sem danes imela na To do listi samo hiter izlet v Muller, namreč na vrh WL se je s svetlobno hitrostjo prikradel, letus najlepši lakec zime Essence Icy Fairy. Sem vse te Effect lakce že gledala v drogeriji, pa mi ni noben padel v oči, vse do petka, ko sem na Matejinem blogu zagledala tegale lepotca. Ne vem, kje sem bila prej, da ga nisem nikjer opazla. Se mi zdi, da bo sedaj kar huda poplava objav z njim. Res je prekrasen shimrast lakec. Vsebuje res drobne holografske bleščice, ki se ob različnih kotih svetlikajo od vijolične, do modre barve, potem pa so še različne velikosti srebrnih bleščic. Zelo lepo pride na črno podlago. Na zelo hiter način lahko dosežemo zelo priljubljeno Galaxy manikiro. Na sv. modri podlagi, pa izgleda kot ledena, snežna pravljica. Urska je naredila prekrasno manikiro z sv. barvo.


Sama sem izbrala 5 lakcev, ki so se mi zdeli prekrasna podlaga, da sem se lahko na hitro odločila katera kombinacija bo krasila moje nohte :)

 1. E.l.f črn lak, 2. in 3. Bourjouis 1 S sv.moder 08 Bleu water in temno moder 23 In the navy, 4. Essie-Bahama mama, 5. Essence C&G 148-Prom-berry

Žal, mi je da fotoaparat ne ujame tistega lepega prelivanja barve. In za katero kombinacijo sem se odločila?



Očitno ane? Čeprav izgleda s skoraj vsako podlago prekrasen, ga zmaga v kombinaciji s črno.



Prekrasno kajne? Ampak mogoče vam še najlepše pokažem, ves ta učinek z off focus slikco :)


Ahh že ceu popoudne si ogledujem moje današnje nohtke. Mogoče, si ga celo privoščim v gelish obliki, da bo trajalo vse skupaj kakšen dan dlje. Odtsranjevanja se pa tudi niti malo ne bojim :) Prstke v folijo pa bo.

Punce kakšen se zdi vam?

Prekrasen teden vam želim!
Se kmalu spet tipkamo.
A.

You Might Also Like

16 Comments

  1. Mene je tudi očaral, ampak se še malce zadržujem. :P
    Prav vse kombinacije na sliki so mi všeč, predvsem črna in z Bahama Mamo. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me zanima kako dolgo ti bo še uspevalo to zadrževanje :P hihi
      Črna je res za dol padit lepa v živo. Pa na sv modri mi je tud lušno. :)

      Izbriši
  2. Teli Essence Effect lakci so prečudoviti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj prvi, no in danes po swatchih v Mullerju, tudi zadnji, do naslednje objave kakšne blogerke :)

      Izbriši
  3. Na črni podlagi absolutno najboljše izpade :) Se mi zdi, da na drugi barvah, čeprav izgleda lepo, se da tudi z drugimi topperji dosečt podoben efekt, ampak na črni je pa prav šokantno lep. Pa hvala za omembo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I agree.
      Malenkost. Če bom še naprej redno spremljala nov blog, bom skoz mela na TO DO listi pojdi v muller po tisto iz Matejinega bloga :D

      Izbriši
  4. Najlepšo kombinacijo si zbrala, na tej res lepo izpade. Punce ste me kar prepričale, da zavijem v Muller in si ga kupim :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je najbolj všeč na črni podlagi, pride pa lepo z vsemi kombinacijami:) pa hvala, da si me omenila:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Res odličen nadlak in najboljša kombinacija je s črno podlago:) Potem bi se moral imenovati galaxy:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Definitivno eden boljših nadlakov <3 Ravno kombinacijo tega in črnega laka imam na nohtih in ves čas gledam na svoje nohte in jih občudujem :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kak je lep in izbrala si super kombinacijo. Tukaj na kanarskih nevem če imamo tako obsežen Essense. Sem videla samo v enem supermarketu, ampak mislim da zamujajo s kolekcijo. Je pa res da nisem dobro pogledala, ker vem da so tile lakci že bili ko sem jaz bila v SLO. Nujno morem preverit.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe