Naj pomladni laki 2016

torek, april 05, 2016


Vsak letni čas ima pri meni svojih nekaj lakov, ki se izmenjujejo na mojih nohtih večino časa. To pomlad bodo moji nohti ponovno odeti v pastelne odtenke, z malo bleščicami. Največkrat uporabljen lak pomladi nasplošno je pri meni zagotovo Essie Mint Candy Apple, prekrasna mint barva, odlična prekrivnost in obstojnost so zmagovalna kobinacija. Moja steklenička je že skoraj prazna, nakup pa bom sigurno ponovila. Naslednji lak je lansko odkritje in od takrat je že kar nekajkrat krasil moje nohte in sodeloval v kar nekaj nail artih. Essence Blue Bubble Di Blue v gel verziji je odličen polnoprekriven lak v nežno modri barvi. Tudi obstojnost je precej dobra za lak nižjega cenovnega razreda.

Nasledja dva sta zame velik preobrat. Očitno je tudi mene zajela nude mrzlica in odkrila sem dva prekrasna odtenka, ki pašeta tudi na moj podton. Prvi je bil darilo na BBMULJ in na prvi pogled mi ni bil všeč priznam. Najina ljubezen se je razvila kasneje. Golden Rose v odtenku 101 je prekrasna bež barva, neupadljiva, vaši nohti pa v trenutku izgledajo urejeni. Še en lak, ki je cenovno dostopen pa vseeno precej kvaliteten. Lak se hitro suši in je polnoprekriven v dveh tankih slojih. Tudi obstojnost je dobra. Naslednji je malo temnejši in bolj proti oranžni Opi A Great Opera-tunity je del seta 4 lakov Opi izdaje Venice in je v kombinaciji z bakrenim Worth A Pretty Penne odličen za malo bolj opaženo manikiro. Slednji je doličen tudi za štampiljke.

Zadnji lak, ki bo poleg pomladi zaznamoval tudi zimo je res prekrasen bleščičast lak Essie A Cut Above, ki je bil del lepotne škatle My Beauty Box. Z Essie kvaliteto in prekrasnimi rose gold bleščicami je must have sezone.Odlično se kombinira z večino barvnih lakov. Pa še to, ena plast čez vaš najljubši lak podaljša obstojnost manikiri za kakšen dan sigurno.

Kateri so pa vaši letošnji favoriti pomladi?

Za slike manikir, ki jih bom ustvarjala to pomlad pa me spremljajte na Instagramu, najdete me pod Anna_madaboutred

You Might Also Like

8 Comments

  1. Čudovita izbira :) Sploh Essence & Essiji <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako čudovita barva Essencijevega laka :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mint je zagotovo popolna pomladna barva. <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, prekrasni odtenki. Golden Rose & Essie pa itak zmagata in sta moja favorita, xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Mint Candy Apple je na moji WL že nekaj časa :) Tudi Golden Rose laki :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Golden Rose nude odtenek mi izgleda zelo zanimiv, čeprav nisem fanica teh pravih nude odtenkov. In peachy od OPI je čudovit :).

    OdgovoriIzbriši
  7. Super izbira. Ta moder Essence izgleda zares čudovito. ❤

    OdgovoriIzbriši
  8. Super izbira! :)
    Oba Essie lakca zmagata. <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe