Avene TriXera nega za telo

nedelja, junij 24, 2018


Po prihodu iz porodnišnice me je doma pričakalo kar nekaj prijaznih PR paketkov. En izmed njih je bil tudi od Avene in priznam da sem se ga zelo razveselila. Moja koža je postala po porodu še bolj suha in občutljiva, zaradi rokovanja z novorojenčkom pa mora ta biti s čim majn sestavinami  in seveda brez vonja. Po hitrem pregledu je Avene TriXera linija dobila mojo odobritev.
TriXera linija je sicer odišavljena ampak je njen vonj res nežen in skoraj neopazen. Velik plus za ogromno 400ml embalažo s pumpico. Linija je namenjena negi suhe in zelo suhe kože, uporablja pa jo lahko cela družina (otroci od treh let dalje).



TriXera Nutri Fluid cleanse


Je nežen gel za prhanje, ki se rahlo speni in kože ne izsušuje. Všeč mi je ker je namenjen za obraz in telo. Prva prhanja po porodu so bila brzinska in sem tako lahko pod tušem umila telo in obraz z enim gelom. Občasno sem ga uporabljala tudi za intimno nego. Kože ne izsuši in se vonj s prhanjem tudi spere. 400ml pakiranje traja kar nekaj časa. Jaz sem ob redni uporabi v treh mesecih prišla do polovičke embalaže. Imam pa za eno prhanje dovolj pumpico in pol.

TriXera Nutri-fluid lotion

Losjon je izredno lahke teksture in se v kožo vpije zelo hitro. Poleg vlage doda koži tudi nekaj hranilne nege in je odličen za nego suhe, občutljive in razdražene kože. Srbečo kožo tudi lepo pomiri. Sama ga uporabljam po celem telesu, tudi rokah, čeprav nosim okrog Zalo. Je nežnega vonja, ki na koži hitro zgine. Prve dni po porodu sem ga uporabljala tudi za nego obraza in se je obnesel odlično. Za vse nezahtevne in tiste, ki jih ne moti parfum v izdelku ga priporočam tudi za obraz.


Cold krema za roke

Je odlična za zimsko nego suhih in razpokanih rok. Sama jo imam na nočni omarici in jo še vedno uporabljam, saj je super tudi sedaj čez poletje, roke neguje in jih ne zmasti. Tudi vpija se zelo hitro. Uporabljam jo zvečer pred spanjem in po pomivanju posode. Super neguje tudi obnohtno kožico. Majhna embalaža je tudi primerna za v torbico.

Avene termalna voda

Avene termalna vodica je glede na količino in ceno, po mojem raziskovanju najcenejša termalna vodica pri nas. Ogromna 300ml embalaža traja kar nekaj časa, pršilka pa deluje odlično saj vodico res dobro razprši. Sama v vlaženje s takim izdelkom ne verjamem, sem pa kljub temu reden uporabnik termalnih vod. Odlične so poleti za hitro osvežitev, tako po obrazu kot telesu. Poleg tega jih brez problema uporabljaš tudi preko make upa. Če ima moj make up preveč pudrast izgled, vedno na koncu popršim termalno vodico, ki navlaži make up in takp odvzame pudrast izgled.



Zelo vesela sem, da sem dobila priložnost preizkusit znamko Avene, sigurno bom ostala zvest uporabnik, ker mi je vse preizkušeno zelo všeč. Po krajšem raziskovanju pa imam še kar nekaj izdelkov na seznamu želja. Pri nas imajo tudi uradno spletno stran z vsemi informacijami- klik. Sledite pa jim lahko tudi na Instragramu, kjer so zelo aktivni.

Ste že preizkusili kaj od znamke Avene? Vas je navdušilo ali ne?

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe