Deževno obdobje

petek, junij 04, 2010

Heej.
jooj pri nas že več kot mesec dni dežuje, dežuje, dežuje..Sonček se prikaže enkrat na teden pa še to za par urc..Vse skupaj je izjemno depresivno. Veliko se imam za učit..v pon imam maturo, držite pesti, da bo šlo čim bolje;).
Na blogu se nisem javila že zelo zelo dolgo, ampak enostavno ni časa.
Včeraj sem dobila svoje prve prave konad lakce in seveda sem se lotila ustvarjanja;)..kako vam je všeč izdelek? Meni zelo zelo;) Vem, da bi lahko bilo bolje in bolj natančno, ampak za prvič mi je čisto všeč:D


Osnova je bil rdeč šimrast lak she.


Uporabljena plata m74.





Have fun:*

You Might Also Like

3 Comments

  1. Meni je všeč! <3

    Pogrešala sem tvoje prispevke. Upam, da na maturi okej opraviš in da boš potem bolj pogosto objavljala svoje konad umetnije. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. oo Tassa hvala*
    Bom zdaj bolj pridno fotkala in objavljala;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super konadikura! Mi je še kar žal da nisem naročila še te platke! :))) Lepo! <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe