Ruffian manicure

četrtek, junij 17, 2010

Yesterday I was really bored at work, so I decidet to done my first ruffian manicure. I chose the silver and black combination. and I like it very much. Today i matte the black colour and I'm excited over the results.
For ruffian mani i choose essence nail color: black: color & go-21 fabuless
srebrn: 19-roc`n`roll


Shine ruffian;)



Matte<3

Don't forget that images are clicable;)

i would like to thank all my readers;)

And have a great day:D

You Might Also Like

9 Comments

  1. super manikura!
    Tale fabuless mi je zelo všeč, moram it pogledat će ga še imajo.

    OdgovoriIzbriši
  2. krasen je res;). Če ga še imajo ne vem, jaz sem ga za darilo dobila in najraje ga nosim zmatiranega;)

    OdgovoriIzbriši
  3. O šit, nujno moram dobiti ta dva lakca. :D Res ti je super uspelo! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo ti je uspelo! Mi je zmatirana bolj všeč. Jaz je še vedno nisem poskusila. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. nice mani !!
    i have a giveaway in my blog come on see if you want !!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe