Depend nail polish.

ponedeljek, avgust 22, 2011

Hei dolls!*
yeeey we finaly get Depend nail polishes in Slovenia. I bought a few of them and today i will show you Depend Nr.246 and Depend cracked effect Nr.5003. I love this combination.
I have to say that most of the paint after 6 hours of my work chipped, but this one remained intact. I'm using ruby kisses base coat and top coat SV. Im a weitress and i have a lot of dishes to wash:S.



I have a lot of them to show you. See you soon*
XOXO, Anna


p.s i need to refresh my blogroll, so if you have me on your blogroll let me know, and i will put you on mine too!

You Might Also Like

5 Comments

  1. Kamorkoli pogledam vsi pišete o Depend lakcih :)
    Drugače pa ta kombinacija izgleda zelo lepo. Pa roza ti je res lepo razpokal.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam z Matejo- zelo lepo ti je razpokal in super kombinacija! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kok dobra kombinacija:) pa res vsi smo zapravljali in kupovali depend lakce hehehe ..smešno:P tebi čisto drugače razpoka, kot meni:) ... meni razpoka bolj na redko:) hmmm:)

    OdgovoriIzbriši
  4. res smo navalile na te lakce:D
    hvala;)

    Pink_diamond, jaz sem ga šele čez SV nanesla, ker če ga direkt na lakec, pa suh, razpoka grozno na redko:S

    OdgovoriIzbriši
  5. So this is a nice combination! I am no fan of crackles, but I actually like this manicure!

    I follow your blog now for a pretty long time and maybe you followed mine on Melaniesnailpolish (The Color Palette), but I moved to a new blog that fits my ideas. Maybe you would like to take a look at www.thecolorpaletteblog.blogspot.com
    Maybe I see you there :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe