My Spring Nails #4- CRAZY :)

nedelja, marec 11, 2012

Well as I say I have to try yellow on my nails one more time. And guess what? I didn't like it again :(, so I have to put some crackle on and I was thinking between green, pink or red. And I pick green one. So now I have the craziest nails:), and i like it :))


So what I use this time?
Essence-03My Yellow Fellow and Depend Green Crackle.


I was wearing this nails for almost all week. but today I'll put it off.. Its time for some more Crazy spring colors :)

See you soon!

XOXO, Anna

You Might Also Like

11 Comments

  1. Nora kombinacija. Meni pa so rumeni nohti zelo všeč, zdaj ko bo pomlad, bom veliko nosila rumene lake. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Meni so tudi noro dobri, samo se mi zdi, da meni ne pašejo:((
      Komi čakam, da vidim slikce:)

      Izbriši
  2. men se pa zdi da ti tudi sam rumeni ful sedejo! Drugač p ful dobra kombinacija s kreklom! =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Ma meni pa nikakor ne potegne rumena na mojih nohtih, pa ko mi je tako všeč..:O

      Izbriši
  3. iiii, lepi sončkasti nohtki <3 mi je všeč z in brez crackle laka :)

    <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je pa res crazy manikura, and i like it! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ušeč mi je! Zakon kombinacija. :)
    Tag-ala sem te v blogpost-u.
    Lep dan ti želim.
    xox

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe