Haul + Sun on my nails

sreda, april 03, 2013

Hei Lovlies!

Yes I was "good" again and i bought some things i don't need. But there's never too much polishes right?
:)

I just went crazy and I bought 4 polishes. 2 Essence Le Floral Grunge, 1 new Catrice polish that I already showed you and I got coupon in my mail for 50% off on one of Bourjois 1 sec polish, of course I have to get it :)
Next are my Essence make up removers for my bag if I need to put off my make up somewhere I don't have my cleanser and toner. I really like them.
And since spring is almost here(hope so) I got Essence Long lasting eye pencil in Tu-Tu Tourquoise its a beautiful light blue with a little bit of shimmer, perfect for double liner with black.
I know how to massage, 'cuz I learn it in school, so it was about time for me to bought massage oil and since I love the smell of Spirit of India I choose this one. Now I just have to use it too :))
I have the best boyfriend, he bought me Rihanna's parfume Rebelle its amazing smell and I already love it! And the mini body lotion was a gift with parfume.

Here in Slovenia is really bed weather and since we didn't have the sun now for the couple of days I decidet do create my on sun on my nails :)
The new polish was perfect for that! Its beautiful yellow color with tiny, tiny shimmer.


What do you think? Like the color? I have to ask if anyone else love those Bourjois polishes? 'Cuz i do!

Talk to you soon!

XOXO, Anna

You Might Also Like

25 Comments

  1. kolk lep rumen lak!! in ful ti lepo gre na ten kože! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. A bi imela še en ta bon? Ti ga podarim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaaaaaaaa :)) Prosiiim, ker so mi pa top lakci tole! :)

      Izbriši
    2. Pošlji mi mail z naslovom :)

      Izbriši
  3. Tale rumen lak je res lep, upam, da bo priklical sonce. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja res je...uhh iz tvojih ust v ušesa tistih, ki nam rihtajo tako vreme -.-" Hočmooo sončeeek<3

      Izbriši
  4. Jaz prav tako obožujem te lake. So precej dlje obstojni kot kakšni drugi in imajo super širok čopič, kjer rabiš max dva potega, da premažeš noht. To barvo sem si tudi jaz nagledala in vidim, da izgleda res super, sploh za pomlad-če ta končno pride:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se popolnoma strinjam! Super so, edini - je, da se sušijo v nedogled :/
      Prekrasna barva je, če si dobila pa dm bone domov, pa ga dobiš za majn kot 4€ :)

      Izbriši
    2. Sem dobila, pa mislim, da se zdaj res splača enega nabavit. Sušijo se dolgo ja, mogoče tudi, ker so kar precej pigmentirani. Rabiš hitrosušeč nadlag pa bo prej ;)

      Izbriši
  5. ta rumenko je zlo lep <3 mislim, da bom mogla tudi jaz porabit ta kupon (in maminega) :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšni hudi nohti, si me spomnila, da že dolgo nisem imela rumenih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Zdajle je ravno primeren čas za rumeno barvo :)

      Izbriši
  7. Super haul :) Za Floral Grunge lakca ti ne bo žal, so čudoviti <3 Tale rumen od Bourjois pa tudi kar zanimiv izgleda, taka nora, poletna barva :) Jaz tudi prisegam na Essence make-up removerje, jih imam skoraj vedno v torbici, če bi jih slučajno kar rabila :)

    Lovely Little Lux-uries

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Ja sem že sprobala tale mauve mi je top! Mint pa itak must have :)
      Super je zdajle za tole mračno vreme.. :/
      Ja jaz tudi, nikoli ne veš kdaj si morešna hitro odstranit make up, pa še mojo debelo maskaro brez problema odstranijo! :)

      Izbriši
  8. Waw kakšne lepe nohte imaš!<3 Pa lak ti ful paše, zdaj bi pa jaz tudi imela enega takega :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! <3
      Če si dobila bon pojdi obvezno ponj ;)

      Izbriši
  9. super nakup. pa tale parfum od rihanne, oh, moram ga met! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Joj super je, samo malo slabo obstojen, sploh ker sem prej mademoiselle mela :O

      Izbriši
  10. hehe.... ziher si šla v trgovino samo pogledat..domov pa prišla s polno vrečko:) Ta parfum moram pa povohat;) sem slišala same pohvale:)

    OdgovoriIzbriši
  11. O, tale rumenko je ful lep! <3
    Rihanninega parfuma še nisem povohala, sem pa slišala, da lepo diši. Bom ga naslednjič poiskala pa presodila, če mi ustreza :)
    Drugače pa lušten haul.

    Deja Zu

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe