OPI Mariah Carey liquid sand and Sleek i-Divine Bad girl palette

petek, april 26, 2013


Pozdravljene!

Od prijazne gospe Aranke iz spletne trgovine Za Piko Na I sem dobila 2 produkta v test. Naj že na začetku povem, da je mnenje čisto moje in iskreno in od te trgovine nisem dobila plačilo za mnenje.
Na začetku naj na kratko opišem tudi spletno trgovino iz katere sem že sama večkrat naročala. Imajo pregledno spletno stran, kjer lahko vidite tudi "swatche" lakov in make up vodiče. Všeč mi je njihov sistem kapljic, več o tem TUKAJ. Gospa Aranka je izredno prijazna in zelo hitro odgovarja na maile in izpolnjuje vse vaše nore želje-preverjeno! Ta spletna trgovina je že nekaj časa meni ljubša na našem trgu.

Pa gremo na izdelke:



Najprej so moje oči pritegnili liquid sand lakci. Zame nekaj čisto novega.
Dobila sem paket 4 minijev, prekrasne barve, seveda sem prvo preizkusila rdečega z dodatkom črnega. Lak se posuši v mat finish ampak vseeno drobne bleščice odbijajo svetlobo, vse skupaj res izgleda kot pesek na nohtih z barvo. Nanos je preprost, potrebuješ 2 plasti za polnoprekrivnost. Laki so me naravnost presenetili, na mojih nohtih so zdržali 4 dni brez krušenja! 4 dni, brez nadlaka. to je zame veliiiiko! Seveda so potem konice postale malo bele in sem ga odstranila, ker čaka še dolga vrsta ostalih lakcev na preizkus. Odstranila sem ga s pomočjo alu folije, tako, da nisem imela težav.
Lake iz te kolekcije lahko dobite TUKAJ.
The Impossible je prekrasna rdeča, definitivno moj favorit te kolekcije. Moje nohte bo v prihodnje še velikokrat krasiv. Zraven sem dodala na prstanec Stay the Night.
Tale lepotec je požel kar nekaj komplimentov. :)

Get  Your Number je prekrasna modra. Zraven dodajam še neizostreno sliko, da lahko vidie kako bleščijo se ti mat lakci :) Res so nekaj posebnega.



Na slikah se sicer malo vidijo bele konice, ki se v živo niso videli. :O

Vijoličen pride na vrsto kmalu z prav posebno manikuro :)

Pa gremo še na paletko Sleek Bad Girl(klik), tole je moja peta I-divine paletka. Nad njimi sem enostavno tako navdušena! So izjemno pigmentirane, obstojne in kvalitetne barve, ki tudi brez primerja na nemastni veki zdržijo cel dan. Celo aplikarotji v paletki so uporabni za nanos senčil. Če želite čim več intenzitete na svoji veki vedno uporabite aplikator za nanos :)
Bad girl je prekrasna paleta temnih odtenkov od mat do svetlečih baru. Primerna je predvsem za kakšne večerne make upe, kmalu pa vam tudi nekaj vsakdanjega pokažem z njo! Za mene je ta paletka izjemno uporabna, ker make upe nosim bolj za večerne žurerske priložnosti :). Notri je tudi prekrasna pearl svetleča barva s katero lahko poživite vsako barvo :)
S to paleto sem ustvarila danes 2 "night" izgleda. Za prvega sem uporabila črno mat senčko, levo modro spodaj in pearl levo zgoraj. Po vrhu modre sem uporabila še Essence glitter eyeliner.



Na slikah izgleda sicer slabo zabrisano in malce rjavo, ne vem zakaj me to heca :/ make up je bil izklučno črn in moder.

Za naslednjega pa sem uporabila obe vijolični desno spodaj in zeleno levo spodaj pa malo pearl levo zgoraj.



Definitivno moj favorit, katerega boste še dostkrat videli na mene. Sploh nisem vedela, da mi vijolične tako pašejo :P

Na splošno sem z izdelki super zadovoljna in vam jih priporočam!

Pozdrave, Anna :)

You Might Also Like

4 Comments

  1. Wow, drug makeup je prečudovit.
    Laki pa so itak prekrasni. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je tudi drugi MU čudovit!<3

    OdgovoriIzbriši
  3. Drug make up ti res zelo paše:) Laki zgledajo super. Najbolj mi je všeč Stay the Night:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe