NOTD 8#- Essence- Viva Brasil-01 I ♥ Brasil

četrtek, maj 15, 2014



It's again time for some more pinkish nail polish, this time from the Essence latest TE- Viva Brasil. I must say all the polishes from this TE looks gorgeous, but I decided to pick only this one, just because I don't have nothing similar in my collection, I think. I love to wear bright pink polish all spring and summer, so you will definitely see this one again on my blog, next time with some nail art probably.
I decidet to wear this one in gelish version with Gellit, I will say something more about Gellit in one of my next posts. Meanwhile check out their webside: http://www.gellit.com/

Did you pick anything from this TE?

Anna♥
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

  Follow me: Facebook | Twitter Bloglovin Instagram

You Might Also Like

5 Comments

  1. lepa barva in nohti. :)
    mene pa zadnje čase te kolekcije toliko ne pritegnejo (sploh v trgovinah ne), čeprav se mi pa tudi dogaja, da me pritegne šele, ko vidim kateri izdelek na blogih.. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Z mano se isto dogaja kot s Sandro ;) potem se pa jezim, zakaj ga nism vzela :D zela lepa barva laka <3

    OdgovoriIzbriši
  3. na tvojo barvo kože tale pink zelo lepo paše! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Ful dobro izgleda! Jaz sem raje vzela rumenkota, ker me je nekaj obsedlo...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe