Review: Afrodita 100% SPA maslo za telo

ponedeljek, avgust 04, 2014

Pozdravljene drage moje;)

Koncno sem se spravila nazaj blogat, toliko pavze sem si vzela predvsem zaradi izgube volje do bloganja. Ker imam recimo pomankljivo znanje anglescine me je to ves ta cas omejevalo pri pisanju, dostikrat se kaj nisem dobro izrazila, zato sem se odlocila, da bom svoje blogarske podvige z vami zaenkrat delila le v Slovenščini;) Večina mojih bralk tako razume ta jezik.





Dobro presedlajmo k oceni tegale cudovitega masla za telo.
Najprej me je pritegnila embalaza, ki me dejansko spominja na profesionalno SPA linijo, napis na njej PARABEN, PARAFFIN, SILICONE FREE pa me je preprical! Ker sem v trgovini lahko maslo se preizkusila in povohala, sem vedela v trenutku, da bo moje. Ta sladek vanilijev vonj je naravnost fantasticen, zame tudi v poletnih mesecih. Tekstura je odlicna, "kompaktno" maslo, ki se lepo razmaze in hitro vpije v kozo, je idealno za suho kozo. Enostavno jo navlazi in nahrani, ter prekrasno odisavi, zahvala gre karitejevem maslu, jojobinem olju, kakavovim maslom in se ostalim sestavinam, ki jih lahko preverite na eni od slik. Koza je po uporabi mehka, vidno negovana, suhe luske izginejo najboljse od vsega pa je, da taksno stanje ostane tudi dan, dva kljub tusiranju. Enkratna novica, za vse nas lene riti, ki enostavno ne negujemo koze vsakodnevno. Za odlicno razvajanje ze pod tusem pa uporabite njihovo jojobino olje za tusirat, ki ima enako sladkast vonj in je odlicno za suho kozo. Sploh nocem vedeti, kako uzivala bom v tej kombinaciji sele pozimi! Bi si zelele prebrati se to oceno?


Vedno me moti, ko berem taksne oh in sploh ocene, tudi z tole sem odlasala kar nekaj casa, da bi nasla kaksen minus ampak ga preprosto nisem. Afrodita je v teh nekaj letih odkar sem jo nazadnje uporabljala dosegla dosti, sestavine je odlicno izboljsala, svojim izdelkom menjala preobleko(ste videle nove anticelulitne preobleke kako prekrasne so?)

Ker sem prebrala odlicne ocene pilinga iz te iste linije, tudi komaj cakam, da ga preizkusim. Da o Aloini kremi za obraz ne govorim kako mikaaa me:)
Imate kaksen afroditin izdelek? Katerega bi mi priporocile?

Zgleda tale ocena sponzorirana ane? No Afrodita z njo nima nic:)

Se vedno bom v svojih ocenah predvsem hudo iskrena! Ampak ko me neka znamka tako navdusi, jo brez slabe vesti pohvalim!

Ostanite zveste sebi! Jaz pa hitim spiti svoj kapucino in potem so na vrsti nohti. Koncno sem kupila par Revlonovih stvari, moram stestirat, ce so res tako oh in sploh kot se predstavljajo po raznih blogih;)

Ana

You Might Also Like

2 Comments

  1. Lepo, da si se vrnila nazaj blogat :) ful me mika, sam nekako odlasam zaradi vonja, ker ne vm ali bi mi bil usec.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je včasih tudi "težko", ko samo hvalim. :D Ampak si dejansko nakupim samo zadeve, ki me že prej prepričajo, če mi nekaj ni všeč, mi je pa brezveze na dolgo in široko pisat o tem, ampak raje dam dalje nekomu, ki mu bo mogoče ustrezalo. :) Sploh s tadrugo Matejo sva pri izdelkih za ustnice npr. tako različni, da če so meni porazni, so njej super! :D
    Drugače pa ne bi smela brat takih objav, ker imam preveliko zalogo losjonov/olj/masel za telo, ampak joooj me tole mika! :) Mene so v zadnjem mesecu totalno navdušili Afrodita izdelki za nego obraza, je cel hvalospev na blogu (pa sem tudi čisto vse sama kupila). :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe