Review: Melvita L'Or Rose Refining serum with pink berries

torek, junij 09, 2015


[For english scroll down.]
Večina žensk ima probleme s podobo svojega telesa, le redko katera ga obožuje. Iščemo napake, namesto da bi poudarile tisto kar nam je všeč. Jaz sem že nekaj časa nazaj vzljubila svoje telo in sem nanj ponosna. Vse je v naših rokah. Na telo lahko zelo pozitivno vplivamo recimo s prehrano in športom. Na izgled pa imajo velik vpliv tudi kozmetični izdelki. Edina stvar, ki me "moti" je celulit. Poskušala sem ga zmanjšati že z marsikatero kremo, ki pa žal po prekratki uporabi ni imela učinka in tudi sestavine v njih mi nikoli niso preveč dišale. 
Ko sem dobila priložnost za testiranje Izboljševalni serum za oblikovanje postave sem bila navdušena, ker sem do sedaj preizkusila kar nekaj Melvitinih izdelkov in vsi so se zelo dobro izkazali. Ampak ali se je ta tudi?
Embalaža je prekrasna. Roza/rdečasta z sliko rožnatega popra. Všeč mi je tudi aplikator in oblika embalaže. Za ceno 36,10€ dobite 125ml kreme. Krema ima Organic Cosmetics in Eco Cert certifikataTo pomeni, da je 99% sestavin naravnega izvora in 50% sestavin iz ekološke pridelave. Kvalitetne sestavine opravičijo visoko ceno izdelka.

Krema ima rahlo pink barvo z zelo prijetnim svežim vonjem. Tekstura je izjemno lahka in hitro vpijajoča. Takoj po nanosu je koža izjemno mehka in zdravega videza. Kremo sem uporabljala na stegnih in ritnicah. Zelo zanimivo mi je dejansko kakšno spremembo izgleda sem dosegla z neredno uporabo. Prvi teden sem upoštevala navodila in kremo vmasirala 2x na dan, kasneje pa le 1x. Kakšen dan sem jo celo izpustila. Moja stegna so bila prej zelo slabo prekrvavljena in posledično je bila koža sivkasna in zelo suha. Po par dnevni uporabi se je videz kože izjemno izboljšal. Koža je bila mehka in prijetna na otip, izgledala pa je dosti bolj zdravo. Po mesečni uporabi, pa sem opazila tudi izjemno izboljšanje izgleda celulita, ta je skoraj izginil.

Kremo priporočam prav vsem, saj sem bila sama nad rezultati navdušena. Me pa zelo zanima kako bi delovala skupaj z oljem iz iste linije.
Trenutno je pri nas krema del akcije, kjer iz izbora določenih stvari kupite 3, plačate pa 2. Klik.
Iz tega seznama si še zelo želim preizkusiti njihov očiščevalni deo, saj imam probleme s potenjem in svoje telo dnevno zastrupljam z uporabo deotov.


[ENG] I am sure that a lot of women are dealing with their body images. I am not one of them. I am proud on my body and I love it. Every curl. But the one think that bothers me is my cellulite. I've tried a few creams, but after a week or so I just stop using it. No results and the ingredient list just make me headache.
When I had a chance to test out this natural Refining serum from Melvita I was super excited. I tried quite a few things from Melvita and I loved every single one. So I was sure that this will work as well. But it really did?
The packaging is gorgeous, red/pink coloured, with pink berries image. And I love the applicator. You get 125ml of cream for 36,10€. The cream also have Organic Cosmetic certificate and like every Melvita product Eco Cert Certificate as well. That means that cream contains 99% natural origins and 50% of them are from organic farming. That explain the high price.

The cream is pink as well, it smells nice, fresh. It's a new smell for me, so it is hard to describe it, probably after pink berries. The texture of cream is super light and fast absorbing. It smooths the skin right after application. I used it only on my thighs and on my butt. 

I find it really amazing what this cream has done to my thighs after a month of irregular use. I followed the instruction for only one week, so I applied the cream twice a day, but after that I applied it once. And some days I totally forgot it. I need to tell you that before my thighs looked dull, like grey, with super dry skin and of course I had visible cellulite. The results after one month are: more healthy looking skin, toned skin and the best of it the cellulite is significantly reduced. The skin feels softer than ever. 

I recommend this cream to every one. I was amazed by results. And the best part are natural ingredients, that don't harm your body.




Ingredients list: Aqua/Water – Glycerin - Hordeum Vulgare Extract* - Alcohol*** - Polyglyceryl-10 Dipalmitate - Coco-Caprylate/Caprate - Caffeine - Xanthan Gum - Rosa Moschata Seed Oil* - Octyldodecyl Pca - Schinus Terebinthifolius Seed Extract - Coffea Arabica (Coffee) Seed Extract - Piper Nigrum (Pepper) Seed Extract* - Corallina Officinalis Extract - Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil - Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil - Sclerotium Gum - Sodium Gluconate - Sodium Levulinate - Sucrose Stearate - Glyceryl Behenate - Glyceryl Caprylate - Glyceryl Dibehenate - Glyceryl Stearate Se - Levulinic Acid - Tribehenin - Squalane - Lecithin - Polyglyceryl-2 Caprate - Stearic Acid - Alumina - Silica - Sodium Benzoate - Tocopherol - Parfum/Fragrance – Limonene** - Linalool** - Citral** - Geraniol** - Benzyl Salicylate** - Citronellol** - Eugenol** - Coumarin** - Ci 77891/Titanium Dioxide - Ci 77491/Iron Oxides 

You Might Also Like

1 Comments

  1. Ne zaupam tem kremam, čeprav nekatere celo delujejo malo!

    Zanimivo, tudi jaz sem vse bolj navdušena nad Melvito! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe