Body and hand care with Dvorec Trebnik

sobota, julij 18, 2015

Dvorec Trebnik is Slovenian brand with natural cosmetics. As you might know I am in love with their lip balm and gel for tierd legs. I wrote reviews in Slovenian, because I thought that they don't ship international. Well I was wrong! If you would like, you can order stuff here.

A few weeks ago Dvorec Trebnik surprised me with amazing packaging containing almost the whole Sea-Buckthorn line. You can imagine my surprise and happiness after opening the box. 

Today I will write a few words about first three out of 6 products. 

[SLO] Dvorec Trebnik je slovenska znamka naravne kozmetike. Če me spremljate, potem veste da prisegam na njihov balzam za ustnice, ter gel za utrujene noge. Zanimivo je tudi, da DT svoje izdelke pošilja tudi v tujino. Drugače pa jih lahko najdete na njihovi spletni strani, v njihovi trgovini in v vseh Merkatorjih.

Pred nekaj tedni so me presenetili z super paketom, ki je vseboval skoraj vse produkte iz njihove nove linije Rakitovec. Danes bom par besed namenila 3 od 6 izdelkov.


First of all the smell of this products is amazing. To me it's so hard to describe scents. But it reminds me of something fresh and citrusy. All the products are yellow/orange, because of the natural colour of Sea-Buckthorn. It bothers me a little, but not too much.
The products are free from synthetic colorings, mineral oils, parabens and silicones.

Hand cream gel: It's amazing. Gel texture is a win-win for me, nothing thick and super fast absorbing, but at the same time moisturizing. It contains nourishing oils from apricot kernels, wheat germ and of course sea-buckthorn. And I kind of like the packaging, yes I know that is not hygienic but I always put my hand cream on freshly washed hands.

Body milk: Besides Sea-buckthorn oil this body milk contains argan oil and flavonoids as well. Flavonoids protects the skin from damaging free radicals and argain oil nurtures and nourishes skin, while sea-buckthorn regenerates and moisturizes skin. This days I am not as lazy as I used to be when it comes to body care. So after every shower I show some love to my skin with this milk. And I must say my skin looks so much better. It's super soft and finally it looks healthy. This milk have light texture and my skin absorbs it really fast. The only think that bothers me is that a few minutes after application I look a little yellow. Otherwise I love this milk. I will probably repurchase it for winter as well.

Massage oil: I am in love with oils lately, and even though I know how to massage, I use this oil for body care as well. Once a week I take time before bad, and I massage my self. The whole body with this massage oil. The effect is amazing. I feel much more relaxed and the skin texture improved. I learn self massage this year on college and I must say that is amazing. It works wonders. The oil is great and my skin absorbs it super fast as well. After massage I put my PJ on, and I wake up with the softes skin ever.

I like all the 3 products and would recommend them to everyone.

[SLO]Prvo naj omenim, da imajo idelki enak vonj, ki mi je zelo všeč. Sama imam malo težav z opisovanjem le teh, vendar mene ta vonj spominja na nekaj svežega, malo citrusnega. Res prijeten ne vsiljiv vonj. Vsi izdelki imajo rumeno/oranžkasto barvo, zaradi naravne barve rakitovca. Ta me malo moti, ampak ne preveč. DT se bo v prihodnje potrudil in barvo malce omilil.
Izdelki ne vsebujejo umetnih barvil, mineralnih olj, patabenov in silikonov.

Kremni gel za roke: Je v eni besedi prekrasen. Gel tekstura je zelo prijetna, lahka, hitro vpijajoča a vseeno nahrani in navlaži moje suhe roke. Krema se obdrži v koži tudi po umivanju, zato je ni potrebno non stop nanašati. Vsebuje olja mareličnih peščk, pšeničnih kalčkov in seveda olje rakitovca. Poleg teksture in učinka, mi je všeč tudi embalaža. Ja vem, da ni najbolj higienska, ampak mene to ne moti, ker kremo vedno nanašam na čiste, sveže umite roke.

Mleko za teloPoleg olja rakitovca to mleko vsebuje še naravno arganovo olje in flavonoide. Flavonoidi ščitijo kožo pred škodljivimi prostimi radikali, medtem ko arganovo olje izjemno neguje in hrani. Olje rakitovca pa obnavlja ter vlaži kožo. Zadnje čase nisem več tako lena kot sem bila pred časom glede nege telesa. Odkar imam to mleko, ga vsakič po tuširanjem tudi dejansko uporabim. Mora priznati, da se mi je koža že po parih uporabah nenormalno izboljšala. Je enotna, nahranjena in navlažena ter ima lep zdrav sijaj. Mleko je lahko in se hitro vpije v kožo. Edino kar me moti je barva, ki je še kakšno minuto po nanosu vidna na koži. Drugače pa mi je mleko zelo všeč in bom nakup verjetno ponovila za zimo. 

Masažno olje: Zadnje čase sem zaljubljena v vsa olja za nego kože in čeprav znam klasično masažo, olje raje uporabljam kar na sebi. Enkrat na teden si privoščim samomasažo telesa ravno s tem oljem. Efekt je odličen. Masažo izvajam pred spanjem in zjutraj se zbudim lepo sproščena z prekrasno mehko kožo. Letus je to verjetno ena izmed boljših stvari, ki sem se jih naučila na faxu.

Vsi trije izdelki so mi resnično všeč in jih priporočam vsaki izmed vas. Ker pa vem, da vas je kar nekaj dobilo podoben paket, me zanima kako so se izdelki odrezali pri vas?

You Might Also Like

5 Comments

  1. Super kolekcija! :)

    Sploh tuš gel (tisti oljnat) je the best za suho kožo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tisti je pa heaven za suho kožo :P Jaz si ga šparam za zimo. Ga bom takrat resno potrebovala. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jst sem čist nora na to kolekcijo. Kremico za roke dejansko toliko uporabljam, da gre proti koncu, neprestano se mažem z njo:). Oljnat gel sem sprobala in bomba, ampak sem ga dala nazaj v košaro, da ga prihranim za pozimi. Šampon za lase sem imela lansko elto in mi je bil res ful dober. Če ne bi uporabljala sedaj trdega mila, bi ga takoj začela uporabljat. Masažno olje sem poskusla in mi je krasno, ker imam doma še od Cowsshed, ki mi je mogoče po vonju bolj všeč od DT, ampak me po njem tako začne bolet glava, ker ima močna eteričan olja. Po DT sem čist kul. Moti me mogoče barva, ker sem si dala po mleku za telo gor belo majčko in sem mela gor čist rumene flekce:(. ampak kolekcija mi je drgače top, nekaj si bom prišparala za jesen- zimo. Kremica pa bo porabljena že prej:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem se itak zaljubila v tole <3
    Olje za masažo telesa uporabljam kar kot olje za telo in mi je res wow, tako lepo kožo mi naredi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz se pa probam nekak držat nazaj pri izdelkihza telo :) imam ogromno losjon še za porabit, ziher še kake štiri :) .... drugače pa embalaže izgledajo čudovito :) pa tudi objavica je super lepo napisana.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe