NOTD: Lost'N Roses

torek, julij 07, 2015


How gorgeous is this rose gold glitter nail polish from Catrice? I bought it yesterday on a sale for 1,99€ and I immediately had to write a post about it, because this colour is leaven Catrice stand. I applied it over Essence Crew first and on a ring finger is alone, with two coats. I can easly see me wearing it all the time. It was definitely love at first sight!




Did you bought anything from Catrice sale? I only bought this one, but I can't wait for new products. In preview I like quite a few of them. I am waving my money goodbye :'(

You Might Also Like

10 Comments

  1. Res je čudovit, sama sem se tudi na prvi pogled zaljubila v enakega, samo da ima zlate bleščice. Sem ga že skoraj spraznila in razmišljam, da si ga bom spet kupila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tistega imam tudi jaz, super je. Drugače gre pa žal isto iz prdaje tudi zlat :( Mogoče, ga še uajemš kje.

      Izbriši
  2. Wau, res je lep :) tudi jaz sem si včeraj vzela iz te linije mat zelenega, kr so res top! imam že štiri, odlično so prekrivni in jih komot nosiš same :) so pa pri odstranjevanju problematični :( ampak je treba potrpet za tako lepo barvo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz potrpim odstranjevanje, ker so tudi zelo obstojni, ne samo prekrasni ;)

      Izbriši
  3. Teli so super, ampak koooomaj jih odstraniš. Zato sem jih podarila naprej :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ohh škoda :( Z zelenim Aveotom grejo še kar solidno dol. Meni se splača, ker so fajn obstojni in prekrasni, zato potem pretrpim odstranjevanje :P

      Izbriši
  4. Čudoviti prstki, barva izgleda zelo delikatno in nežno :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe