Moja pomladna nega kože

četrtek, marec 30, 2017

Ali kako sem si z spremembo rutine noro izboljšala kožo. Danes je na vrsti lažji, krajši del. Jutranja nega ki, vsebuje manj izdelkov in je vsa jutra enaka. Večerna pa je za razliko skupek večih proizvodov, razdeljenih po dneh. Se bom potrudila, da bo kmalu tudi večerna na blogu.

Na hitro o moji koži

Že vsaj 6 let se trudim sanirati vse posledice, ki so nastale ob pretirani uporabi mehanskega pilinga(hvala kozmetična šola). Moja suha koža je postala reaktivna, mastna na T coni, z rednimi aknami, ki sem jih še spodbudila s prenehanjem jemanja kontracepcije. Odkar imam trenutno rutino je moja koža pod kontrolo. Masti se dosti, dosti manj, tudi aken trenutno ni več. Žal bo za vedno ostala stanjšana. Zato drage moje, previdno s pilingi posledice so lahko dolgotrajne.


Svoje jutro začnem s čistilnim gelom znamke Cosrx. Gel ima nižji pH in ga na tak način poskuša uravnati. Očitno je bil moj pH prej previsok in je bila tako koža odlično gojišče za bakterije, ki povzročajo akne. Po uporabi gela imam mehko kožo, ki me ne zateguje. Tudi močan vonj po čajevcu mi je všeč. Čeprav sem šele na drugi polovici gela imam naročenega že drugega. Pore so bolj čiste in koža izgleda precej boljše. Nego nadaljujem s Lush Tea tree tonikom, samo zato da ga porabim. Pred leti je bil njegov efekt odličen, sedaj pa podobnega efekta ne opažam več. Ker tudi škodi ne, sem ga prenesla v novo rutino, da imam čas razmisliti kateri tonik bo nov. Pošpricam ga po obrazu in vtapkam v kožo. Sledi Nianicamide znamke The Ordinary. Tale izdelek je revolucionaren. Uravnava izločanje sebuma, pomaga pri celjenju starih brazgotin in pore resnično zmanjša. Nanašam ga samo na T cono. Rezultate sem opazila že po prvih uporabah. Sledi umivanje zob, da pustim Nianicamidu minutko, da se dobro vpije v kožo in začne delovati. Na predel okrog oči potapkam Coffeine Solution, da izgine zabuhlost in tale zadeva mi je celo rahlo posvetlila temne kolobarje. Odlična je. Porabi pa se jo tudi kapljica, zato bo embalaža trajala kar nekaj časa. Na dlani nanesem Hialuronsko kislino, spet The Ordinary. Jo razmažem po dlaneh in začnem tapkati po obrazu. Dlani pritiskam na obraz toliko časa, da koža deluje lepljiva in je občutek skora neprijeten. Koža je v trenutku bolj napeta, dejansko se vidi rezultat. Ker pa hialuronska izredno rada izhlapi iz kože jo hitro "zaklenem" v kožo z Natural Moisturizing Factors+HA. Odlična krema za vlaženje zgornjih plasti kože. Ravno zaradi nje sem ugotovila, da so mi dejansko vse prejšne kreme mašile pore. Na poti k meni je že novo The Ordinari naročilo z dvema kremama in hialuronsko ter nianicamide, da mi česa slučajno ne zmanjka. Kot vidite je znamka vse prej kot običajna. Za res dostopno ceno, so izdelki čudoviti. Priporočam.



Za konec ob sončnih dneh nanesem še Vichy zaščitno kremo,
ki je namenjena mastni koži in ima mat efekt. Super deluje tudi kot podlaga za ličila. Glede nato, da mi na prejšne kreme res minimalno maši pore, jo z veseljem uporabljam. Zaščita pa je nujna tudi sedaj, ko sonce še ni premočno, sploh če se na koži uporabljajo kisline. Veliko se že izpostavljam sončnim žarkom in vsaj 1x na teden uporabljam kisline. Glede na to, da nisem nič opečena ali rjava, sklepam da krema deluje. Nanesem je tudi pred popoldanskimi aktivnostmi, ko odstranim make up.


Toliko o moji jutranji rutini, kmalu pričakujte še večerno in foto dokaze o moji koži prej in po novi rutini. Ravno sem preizkusila en nov izdelek in sem zacvetela v obraz, zato bo trajalo preden bom lahko posnela realne fotografije kože sedaj.

Kaj pa uporabljate ve? Bi vas zanimala še večerna rutina?

Kje kupiti izdelke:

Cosrx kupujem na ebayu, tukaj je povezava do prodajalca kjer sem kupila Low pH gel za čiščenje. The Ordinary naročujem na njihovi spletni strani. Klikni. Nad 25€ imajo brezplačno poštnino in pošiljajo iz evropske unije, zato dodatnih stroškov ni. Lush ima svojo trgovino v Ljubljani in Mariboru, imajo pa tudi spletno trgovino. Klik. Vichy sončna linija je na voljo po lekarnah.

You Might Also Like

12 Comments

  1. Res super objava, hvala ker si delila to z nami :). Komaj čakam naslednje objave! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se mi zdi zanimiva ta kofeinska zadeva za oči. Sploh, ker sem zanje čase opazila, da imam bolj temne podočnjake kot sem jih imela prej. Niacinamidi so zdaj pri meni tudi nuja. Topli dnevi in spet več mastenja kože. Hialuronsko sem pa bolj omejila na zvečer, da čez noč deluje. COSRX je bil tudi meni odličen in bi ga mogoče res lahko spet kdaj kupila. Sploh za poletje bo super. Zanimiva objava in se veselim drugega dela :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kofein priporočam, res je zaniniva zadeva. Jaz si pa sploh ne predstavljam več nege brez hialuronske.
      Cosrx pa se nekaj časa ne menjam ;)

      Izbriši
  3. Super, da sem lahko prebrala še tvoje mnenje o The Ordinary izdelkih, o njih sem slišala res same pohvale, zdej jih moram samo še naročit ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ana, že včeraj sem komentirala, na telefonu, pa ne vem zakaj ne pokaže :(

    V glavnem, danes sem prejela Ordinary paketek in imam hialuronsko, niacinamid in kofein in se že veselim uporabe. Tale čistilni gel mi deluje zelo zanimiv, sploh tole s ph, Vichy imam tudi, tonik imam pa drug. V glavnem komaj čakam, da preberem še tvojo večerno rutino :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm zanimivo, očitno je šlo nekaj narobe :(

      Oo super, sem prepričana da boš zadovoljna. Edino nianicamide začni počasi uvajat :)
      Čistilni gel je bomba, pravijo da ima aknasta koža bolj bazičen pH in očitno z zniževanjem pH-a na koži postaja neprimerno okolje za razvoj bakterij. Pa tudi koža je manj občutljiva.
      Me veseli, upam da jo hitro napišem. Čeprav priznam da me mika da bi posnela video :)

      Izbriši
  5. Zdravo,

    The Ordinary ze preizkusam,zaenkat se ni rezultatov. Drzim pesti.
    Me pa zanima ce si mogoce ze preizkusila od COSRX tudi kaksen tonik.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdravo Maja,
      Kaj pa imaš od The Ordinary?
      Ne tonika pa še nisem preizkusila, si ga mogoče ti?

      Izbriši
  6. Nekaj me zanima. Nianicamide uporabljaš vsako jutro in potem še trikrat tedensko ob večerih? Nisem povsem prepričana, če sem razumela pravilno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej Larisa, sori za pozen odgovor.
      Torej niacinamide uvajaj počasi, da se koža navadi. Potem pa ga uporabljaj tako,kot bo ustrezalo koži. Moja ga je prenašala zelo dobro, zato sem ga lahko tudi več uporabljala. Sedaj ko je stanje boljše, ko imam dosti lepšo kožo, ga uporabim samo na občasnih izbruhih. ;)

      Izbriši
    2. Hvala za odgovor, pa ravno danes je prispel paketek tako, da je informacija na mestu! :D

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe