Praznični navdih: kolekcija L'Occitane in Pierre Herme

petek, november 20, 2015

Četrti največji sredozemski otok, ki sicer spada pod celinski del Francije- Korzika je bila tokratni navdih, dveh dobrih prijateljev pri nastajanju prekrasne praznične kolekcije. Čeprav sem bila precej skeptična, kako lahko zelo priznani slaščičar naredi dobro kozmetično linijo, sem dvome precej hitro izgubila ob prvem stiku s parfumom Jasmin-Immortelle-Neroli. Prepričal nas je vse, ki smo ga povonjale. Je zelo zanimiva cvetna ženska dišava. Naslednja dišava  Pamplemousse-Rhubarbe(grenivka-rabarbara) pa je unisex, vendar se zanjo odločajo predvsem moški. Iz tega lahko sklepamo, da so moški bolj za sveže-citrusne vonje, ženske pa padamo na cvetlične.  Poleg teh dveh kolekcij pa je še kolekcija navdihnjena iz Korziških mandarin ter medu: Miel-Mandarine, ki v sebi skriva sladkost medu in svežino mandarin.

Za novo praznično kolekcijo stojita dva mojstra, prvi je ustanovitelj L'Occitana Olivier Baussan, ki je oblikoval stekleničke, ter škatlo za dišavo, od katere je dobil navdih v škatlah za torte, in priznani francoski slaščičar Pierre Herme, ki je združil nasprotja in nam tako približal svoje gurmanske vrline. Dokazal je, da se nasprotja privlačijo in tako združil Jasmin, suhocvetnice in neroli ter v drugi liniji grenivko z rabarbaro, dodal klinčke in ščepec muškatnega oreščka.

Nič čudnega, da so vse L'Occitanove embalaže prekrasne in dodelane v vsaj detajl. Če nas ne kliče vonj pa nas definitivno embalaža.


"Ti ustvarjaš dišave in okuse,
jaz ustvarjam oblike in barve …" 
Olivier Baussan


Blogerke smo imele res prekrasno priložnost, kolekcijo spoznati od blizu, ter preizkusiti in povonjati izdelke. Za to se res lepo zahvaljujem podjetju Stillmark in Niki Veger (klik na njen blog).

Prekrasno izpostavljene praznične kolekcije



Še od bližje

V kolekciji Jasmin-Immortelle-Neroli najdemo parfumsko vodico, gel za prhanje, mleko za telo, balzam za ustnice, parfumsko milo ter lesketajoči puder za telo.
Medtem ko v Pamplemousse-Rhubarbe najdemo parfumsko vodico, gel za prhanje, mleko za telo, balzam za ustnice in parfumsko milo. 
Kremo za roke in balzam za ustnice pa najdemo tudi v dišavni različici Miel-Mandarine.

Sama imam izredno priložnost testirati izdelek iz vsake linije in zato se L'Occitane-u Slovenija res lepo zahvaljujem. V prihodnjih dneh lahko pričakujete prve vtise izdelkov.

Seveda so nas posladkali z Macaron-i. Vsaka kolikcija ima svoj makron.

Mene je najbolj prepričala Jasmin-Immortelle-Neroni kolekcija


Prekrasni darilni kompleti. Kako zelo bi se ga razveselila pod smreko.

Kreme za roke

Letošnja zelo velika želja-odštevati dneve do božiča z L'Occitanovim adventnim koledarjem

Da razčistimo pravilen zapis L'Occitan-a

Kdo ugane katere rože so v šopku?

Prekrasni detajli 
 Na slikah lahko zasledite tudi konfetke, ki so nas dodobra prestrašili s svojim pokom a vseeno dodali tisto piko na i predstavitvi.
Še malo grenivke in rabarbare

V L'Occitanu najdete res veliko darilnih paketov, ali pa svoje izbrane izdelke podarite v eni izmed res lepih škatel, ki so tudi kasneje uporabne.
Blogerke smo uživale ob preizkušanju izdelkov, klepetanju in odkrivanju kdo vse stoji za slovenskim L'Occitanom in koliko dela je za vsakim res lepo dodelanim detajlom. Naučile smo se tudi zavijati darila po francosko. Sama sem se preizkusila v zavijanju in zavila njihovo kultno kremo za roke, ki bo darilo za prihajajoči mamin rojstni dan. Mislim, da sem se za prvič kar izkazala, najboljši kritik pa bo itak mami, ki opazi vsak detajl.
Nika je mojstrica recikliranja in nam je predstavila kar nekaj njenih idej za zavijanje. Se spomnite kako lepo je lani zavila darila zame? (klik do njene letošnje objave)
Preizkušanje slaščičarskih dobrot ali dobesedno preizkušanje prazničnih kolekcij je vsem malo "pocartalo" tudi brbončice. Makroni in smootiji z istimi sestavinami kot praznične kolekcije so bili nadvse dobri in obžalujem, da nisem pojedla kakšenga več. Čisto brez slabe vesti.
Blogerke smo preživele res super večer, ki je minil kar malo prehitro, ampak saj veste kratko in sladko ;)

Prekrasne dobrote za testiranje

Moj sladek nakup (ali darilo od mene za mene za moj rojstni dan). Me pa zanima kako se vam zdi, da mi je uspelo prvo zavijanje na francoski način? Milo pa je darilo od Monike.

Na koncu naj vam še pokažem čisto preproste praznične nohte, ki so navdih dobili v najlepšem detajlu- zlato/belem pokrovčku mleka za telo. Nika tokrat še en dokaz, da sem sraka :)



Hvala pa tudi prekrasni družbi, ki me je prenašala na poti iz štajerskih koncev v prestolnico. Pokukajte na njun blog: Sara in Monika.

Vas že zanima moje mnenje o prejetih izdelkih? Mleko je božansko ;) Več pa o prihodnji objavi.

You Might Also Like

15 Comments

  1. Odlično je bilo! Prav adorable si z šopkom in da ne omenjam zlate manikire - čisto primerno praznikom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara ;) me bi se resno mogle druzit tudi drugace, ne samo pri prevozih :)

      Izbriši
  2. iiii čisto si lepa s šopkom, kdo je slikaaalll:)??? In manikura je res krasna, ENOSTAVNA in če bom naredila copy-paste na nohtkih bo to zaradi tvoje:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj morem dopisat, da si ti slikala. Cist mi je uslo. Hvala za opozorilo;)

      Izbriši
    2. In jaaa komaj cakam na slikco tvojih nohtov :)

      Izbriši
  3. Zelo lepo napisano :). Darilo si super zavila, vsaj kolikor vidim po fotografiji. Manikura je pa fantastična. Jaz imam belo vedno bolj v mislih poleti, bom pa zagotovo preizkusila nekaj v tvojem smilsu z zlato ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Ves da jaz isto? Pa mi je bil pokrovcek tako zelo vsec. In je na koncu izpadlo prav zimsko :) ne vem zakaj nas bela spominja samo na poletje? :)

      Izbriši
  4. Kolk si kjut s tistim šopkom! Noro! Luškana objavica <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo, da si tako zavila sama darilce :) Moram ti poslati še video ki ga mam ko zavijaš darilce :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) si snemala? Sploh nisem vedla :) komaj cakam da se pogledam kako mi je slo :)

      Izbriši
  6. Iii si lušna z rožicami :) Pa manikura je itak za pojest :)

    Je pa ena stvar, mogoče ti bo kaj v pomoč: prve tri fotke mi v Firefoxu tako raztegne, da so čez cel ekran - v bistvu mi čez vrže tudi kvadratke od popular posts in od arhiva - a tebi kaže drugače?

    OdgovoriIzbriši
  7. Super, da si dodala še sliko kako ne napisati L'Occitane ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooooh lepoooooo <3. Pa nohtki so wiii.

    OdgovoriIzbriši
  9. Really beautiful photos! You look cute ♥

    summerdaisy.net

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe