DIY: Vložene božične misli (guest post) [SLO]

torek, december 15, 2015

Danes na blogu gostim čisto prvi guest post. Za to priložnost sem izbrala Moniko iz Sugarlove bloga. Mojo prijateljico in eno izmed bolj pozitivnih oseb. Mamo dveh otrok, ki kljub vsemu najde še čas za redne objave na svojem prekrasnem blogu. Priporočam vam ogled bloga, kjer boste našli iskrene ocene izdelkov in različne ideje. Zraven pa boste še lahko uživali ob lepi fotografiji.
Monika najlepša hvala, ker si bila srček in spisala tole objavo za moj blog. Jaz že imam izdelane in točno vem, kdo jih dobi za božička. ♥

Vložene božične misli so najenostavnejše božično darilo, ki si ga lahko zamislite. Sama izdelava je tako enostavna, material pa se zagotovo najde v vsakem domu. Recikliranje pa je še vedno IN. Edina težava lahko nastane pri pisanju velike količine misli, želj, verzov, ki si jih zamislite sami, če pa misli ne šibajo tako na polno kot moje, potem pa le naj na pomoč priskoči internet.




Kaj potrebujem za izdelavo vloženih božičnih misli

1. Prazen kozarec od marmelade,vloženega sadja, zelenjave
2. Darilni trakci
3. Tkanina,til
4. Papir
5. Označevalec daril (Tedi)


Kako izdelam vložene božične misli

Postopek je popolnoma enostaven, najprej na papir, mehkejši papir, karton zapiši misli, verze, število je lahko popolnoma poljubno. V mojem kozarcu jih je 24. Nato vsako misel na papirju izreži in jo prepogni v kvadratno obliko. Z listki napolni prazen kozarec od marmelade in ga dobro zapri. Vzemi tkanino (moja na sliki je iz Kika (til z zlato, srebrnimi zvezdicami, cena nekaj nad 1 eur). Odreži tako velik kos, da zajame celotno površino pokrovčka, nato tkanino dobro zaveži z lepim trakcem in na koncu naredi pentljico. V Tediju najdeš tudi simpatične božične označevalce daril, katerega priveži na vrvico in na hrbtno stran zapiši kaj kozarček predstavlja. In to je to božično vložene misli v kozarčku so pripravljene, da osrečijo. 








Moje vložene božične misli bodo osrečile prijateljico, koga boš pa ti osrečila z njimi:)?


Draga Ana hvala, ker lahko gostujem na tvojem blogu, zame to predstavlja nepopisno veselje in dejstvo, da lahko gostujem pri tebi, ki si na svoji blogerski poti vztrajna in zame osebno ena mojih ljubših blogerk.



With LOVE Sugarlove blog

Monikin blog najdete tukaj. Spremljate pa jo lahko tudi prek FB-ja ali Instagrama ;)

You Might Also Like

5 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe