My beauty box- September

ponedeljek, september 25, 2017

Poletje se je poslovilo in tukaj je že jesen. Tudi prvo jesensko lepotno škatlico smo že dobili. Poglejmo kaj nam je tokrat pripravil My Beauty Box:


Tattify nail wraps (full size)
Nad nalepkami za nohte žal nisem preveč navdušena. Se mi zdi da je z njimi več dela, za lep nanos, kot s klasičnim lakom. Pa tudi vzorec mi žal ni všeč.

Essie fall polish (full size)- Style cartel
Prekrasna temno modra barva, ki se bo zelo kmalu znašla na mojih nohtih. Tale je res super za turoben jesenski čas in za decemberske manikire z zlatimi detajli. Se že veselim ustvarjanja z njim.

NYX diamond sparkle lip gloss (full size)- Ginger sparkle
My Beauty Box pridno sledi trendom in je v jesensko škatlo dodal tudi metalik lip gloss. Prekrasna nosljiva barva in znamka, ki pri nas ni dostopna. Super. Se že veselim zanimivih jesenski make upov.


RIMMEL eye shadow stick (full size)- Rose Gold
Vodoodporen svinčnik za veke, ki nadaljuje trend metalik izdelkov. Prekrasna bronasta metalik barva za super jesenske make upe.

APIVITA moisturizing face mask with aloe (2 sachets)
Maska narejena v Grčiji z zanimivimi sestavinami. Dobra vlažilna maska za obraz je must have v teh hladnih jesenskih in zimskih dneh. Komaj čakam, da vidim kakšen bo efekt na moji, trenutno precej suhi koži.

Bonus izdelek:
PILATEN black peel-off maska (sachet)
Izdelek, ki bi ga po mojem mnenju lahko mirno izpustili. Črne peel off maske sama odsvetujem, saj so za našo kožo preveč agresivne, pa tudi način odstranjevanja ogrcevžal ni primeren. Vidim, da pa da so tudi tukaj sledili trendu.

Na videz dolgočasna in nezanimiva škatla, skriva v sebi kar nekaj zanimivih izdelkov. Tokrat so vsi v full size embalaži. Edino kar upam je, da v prihodnje nadgradijo seznam izdelkov in znamk, saj se izdelki že precej ponavljajo.
Septembersko lepotno škatlo lahko dobite tukaj, cena pa je 15€.

Še vedno pa lahko uporabite mojo kodo za 20% popust, ki velja na izdelke v trgovini, žal pa ne velja za lepotno škatlico. Koda je: anna20. Imajo pa trenutno tudi zanimivo akcijo in kar nekaj znižanih izdelkov, ki jih lahko s kodo dobite še ceneje( tudi Batiste suhi šampon). Klik za akcijo ob koncu poletja.

P.s preverite še na mojem Instagramu, kjer sem pripravila kratek filmček o odpiranju škatle, pa tudi swatche lahko preverite. Najdete me pod Ana.verdnik ;)

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe