Testiram: Medex kolagen v prahu 3.del- Rezultati

petek, september 29, 2017

Zaključila sem s testiranjem Medexovega kolagena v prahu in danes z vami z veseljem delim končne ugotovitve, kako je kolagen vplival name.

Mojo čisto prvo objavo lahko preberete tukaj, drugo pa tukaj. Najdete tudi dosti osnovnih dejstev o kolagenu in zakaj se jemanje priporoča.



Med prejšnjo objavo in sedaj se stanje ni dosti spremenilo. Na laseh še vedno ne opazim kakšne razlike, kar je plus, saj imam precej zdrav in zelo gost las. Opazila sem, da mi je zabriti del zrastel kar precej v zadnjem mesecu, verjetno je to posledica kolagena. Nalašč sem z objavo počakala, do hladnejših dni, ko mi ponavadi lasje začnejo bolj izpadati. Pa se to še ni zgodilo. Še vedno izpadajo v čudno majhnem številu, glede na mojo gostoto.
Nohte imam po dolgem času res zdrave in tudi precej dolge sem lahko imela. Trenutno imam zdrav, ne scepljen in trden noht.
Ker je bilo poletje in vročina sem na nego telesa namensko malo pozabila, ker kdo bo prenašal bogate teksture na koži v teh temperaturah? Pa imam za razliko od prejšnjih let kožo dosti lepšo.  Če je ne negujem redno, postane moja koža zelo suha, srbeča in izgleda precej žalostno/sivkasto. Letos to ni tako. Ima zdrav videz, očitno je nahranjena od znotraj. Ni mi jasno kako je lahko to posledica kolagena, ampak očitno je. Vidim, da tudi druge testiranke opažajo to.

Sem med pitjem opazila kak negativen učinek?
Zanimivo, vendar nisem. S pitjem ne bom prekinila, sem ravno v obdobju, ko je izguba kolagena višja in ga bom zato pridno nadomeščala. Upam, da bo imel kakšen pozitiven učinek tudi pred strijami.



Zakaj bi se za pitje odločila ponovno?
-Ker že dolgo, kljub redni negi nisem imela tako lepih nohtov. Očitno jim je primanjkovalo kolagena.
-Tudi izgled in stanje kože mi je všeč po jemanju in kamot bom tudi čez zimo kak dan lena in izpustila nego.
-Kolagen v prahu je brez okusa, kar je velik plus, ker ogabnih stvari ne spravim po grlu
-Pozitivni učinki so vidni
-Pitje je bilo brez stranskih ali negativnih učinkov
-Roza, lepa embalaža (ja morem jo omenit)
-Izdelek je slovenski, Medex pa je znamka, ki ji zaupam že vrsto let.
Bi ti ga ob koncu še vedno priporočila? Bi. Vse tiste, ki se odločate za nakup, vam ga toplo priporočam in prepričana sem, da vam ne bo žal.
Tokrat se zahvaljujem Medexu za res lepo priložnost, testiranje mi je bilo v veselje in učinki so mi zelo všeč.

Kolagen lahko kupite v Medexovi spletni trgovini. Cena pločevinke je 14,99€, za 3 mesečno testiranje sem porabila 6 pločevink.

Medex je za bralke naredil tudi kodo za popust: JUXK3K8N s katero dobite Medex izdelke 15% ceneje. (Ne velja za Beesecret linijo)
*zapis je nastal v sodelovanju z Medexu

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe