Pomladni najljubši

ponedeljek, junij 17, 2019

Bi napisala majski najljubši, pa je maj že skoraj 2 tedna za nami, izdelke pa sem uporabljala tudi pred majem. Ubistvu jih uporabljam že skozi vso deževno pomlad, pa tudi zadnje sončne dni. Da ne bo uvod daljši od objave, predlagam da se kar zapodimo v moje najljubše:


Objavo začenjam z izdelkom, ki ga uporabljam najdlje od vse in je med izbranimi sigurno najbolj dišeč. Govorim o dišavi Lancome- La vie e belle. Tole je tako lep, sladek in obstojen vonj, da vedno ko se odločim za uporabo parfuma izberem tega. Ostali so pozabljeni v spalnici. Ta parfum se v drogeriji noro prodaja kar sam, res je izjemno popularen. Že dlje časa pa tudi pridno praznim losjon za telo znamke Natura siberica-Flora. Je izredno lahek in hitrovpijajoč, dobro vlažilen in negovalen. Njegov vonj me spominja na oranžno cedevito, je nežen in nevsiljiv. Zelo priročna je tudi embalaža s pumpico, zato ga imam kar na umivalniku, za hiter nanos po prhanju. Sestavine pa so naravne kar je zame ogromen plus. Nasledja izdelka sta na fotografiji že izpraznjena, tako rada sem ju uporabljala. Prvi, katerega nakup ponovim je Skintegra Superba C. Gre za vitamin C serum, ki kožo poživi in izenači ten. Ob uporabi izdelka, sem opazila hitrejše celjenje rdečih brazgotin za mozolji, polt pa resnično izgleda bolj sveža in hidrirana. Plus pri temu je izredno obstojna oblika vitamina C in dostopna cena. Naslednji je serum, ki je mojo kožo res lepo negoval. Poleg tega, da je vlažilen poskrbi tudi za pigmentne madeže in je super pomoč vit C pri rdečih flekcih. Uporabljala sem ga zjutraj in zvečer pred kremo oz. oljem. Res se je opazila pozitivna sprememba na koži in nekoč ko bom velika, nakup ponovim. Trenutno mi je žal cenovno nedostopen. Govorim seveda o Caudalie Vinoperect serumu za obraz. Naslednja je kremica iz iste linije, namenjena nočni negi z glikolno kislino. Krema deluje na prvi vtis težka in kompaktna, a se lepo razmaže in ne daje na koži neprijetnega občutka. Kakšne nore spremebe nisem opazila, je pa bila moja koža precej lepša odkar sem imela zadnje tri izdelke v negi in prepričana sem, da je to zaradi njih.
Zadnji danes je prekrasno rdečilo znamke Catrice iz omejene izdaje Kaviar gauche. Kako lepa, nežna roza barva, ki da obrazu naraven sijaj. Odlična za svež izgled. Rdečilo je lepo pigmentirano in lahko ga je zabrisati v kožo.

Na koncu morem obvezno omeniti Zero UV sončna očala, ker so prekrasna in je skozi rumene leče svet res lepši. Zadnje čase jih izjemno rada nosim. Če še ne poznaš znamke Zero UV, ti priporočam da jo preveriš, imajo nor nabor modnih sončnih očal po dostopnih cenah.

Zdaj pa veselo v poletje. Hvala pomlad ♥

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe