Lush nega las

ponedeljek, julij 22, 2019



Poskus številka 2. Jezna sem na blogger, ker se je odločil mojo objavo enostavno izbrisati. Celotno oceno sem imela že napisano, ko sem želela objavit je ni bilo več. Skratka, testiram 4 izdelke za lase iz Lusha.  Oz. 2 sem testirala do sedaj, ko sem ju porabila. Dva šele prideta na vrsto. Preverjam ali lahko šampon in balzam  brez embalaže in v trdnem stanju nadomesti tistega v embalaži.  Lush se že leta trudi zmanjšati plastične odpadke in veliko svojih izdelkov ima tudi v formuli brez embalaže. Gel za prhanje je skoraj tako kremen kot tisti z embalažo. Res me firbec ali bo tako tudi pri šamponu in predvsem ali je možno narediti bogat, hranljiv balzam za lase v trdem stanju.

Lush I love juicy šampon

»Sočno sadje za najbolj sveže in sijoče lase. Sveži sok manga, kivija, papaje in ananasa bo hitro opravil z mastnimi lasmi, za seboj pa pustil mehkobo in sijaj.«

Ne bom pisala dolgega uvoda za tale šampon, rekla bom samo da me je sezul. Šampon sem uporabljala 2 meseca po lasišču. Čeprav Lush trdi, da je eno šamponiranje dovolj, jaz vedno iz navade lase šamponiram dvakrat. Moje lasišče je zmešano. Hitro se masti, je precej občutljivo in hitro srbi plus nagaja mi masten prhljaj. Šampone izbiram previdno in že nekaj časa imam raje bolj naravne verzije. Odkar si lase umivam z Lushem, se mi ne mastijo in dobesedno pozabim kdaj sem jih umila. Brez težav bi lasišče zgledalo super tudi cel teden. Mi je kar žal, da sem izdelek že porabila in ga sigurno ponovno kupim, ko potestiram še trdo različico. Moje lasišče že zelo dolgo ni bilo v tako dobrem stanju. Šampon se mi zdi super za mastno lasišče in ga priporočam.


American cream balzam za lase

»Jagodna in po mlečnem šejku dišeča navijačica za svilnate hollywoodske lase. Pozor: pripravite se na zapeljive poglede.«

Je najbolj dišeč balzam za lase. In prvič je tudi, da mi lasje še tretji dan po pranju dišijo. Balzam je primeren za bolj neproblematične lase, jih lepo navlaži in zmehča. Za kakšen zelo suh/kemično obdelan las pa bi samostojno verjetno bil premalo. Balzam las ne obteži in se zaradi njegove uporabe lasišče ne zmasti nič hitreje. American cream je po novem moj najljubši Lush vonj in nujno potrebujem v kopalnici še gel za prhanje s tem vonjem.


 Z obema izdelkoma sem zelo zadovoljna in ju brez skrbi priporočam. Plus, da sem izredno vesela ker se Lush vedno trudi postati boljši in z veseljem podpiram takšne znamke. Imaš kakšen zanimiv Lushev najljubši izdelek? 

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe