Prvi vtis: Beauty box Chic things for smart girls

torek, december 16, 2014


Živjo!

V tujini so že dlje časa zelo popularne in znane tako imenovane Beauty box, kjer v simpatični škatli dobiš za dokaj nizko ceno nekaj izdelkov za preizkušnjo, da se potem lažje odločiš za nakup. Je pa vsebina škatle ponavadi neznana. No in končno je tudi na naš trg prišla "lepotna škatla". Trendu je sledila ena izmed naših online drogerij in naredila svojo lepotno škatlo, s proizvodi, ki so dosegljivi pri njih.
Že sama embalaža je prekrasna. Kot nekakšna knjiga z roza elastiko. Meni že krasi poličko, med kozmetičnimi bombončki, le vsebino še morem pogruntati, kaj bi lahko shranjevala notri. Mogoče celo lakce.
Ko smo se blogerke med samo pogovarjale, nas je večino v nakup prepričal že prvi razkriti izdelek. Revlon Moisture Stain. No tudi, po prvem razkritem izdelku, je tale škatla skupaj z Alessandro setom romala v mojo košaro.

Takole so jo opisali na Clic2chic: Beauty Box Chic things for smart girls v obliki knjige je škatla lepotnih dobrot, v kateri boš prejela top izdelke naše spletne trgovine - nekaj v polni velikosti, nekaj pa tudi vzorčnih - da boš lahko na lastni koži in za odlično ceno preverila, ali ti odgovarjajo. Pametne punce kupujejo čudovite stvari po super cenah - torej Chic thing for smart girls. Namenjena je hrambi tvojih najljubših lepotnih najdb, pripravili pa smo jih v omejenem številu - ker je prva resnično nekaj posebnega.

Vsebina pa je sledeča:

Bomb Cosmetics Candy box soap (100g)
Priznam, da sem si zelo želala stestirati njihovo masažno ploščico, ampak tudi mila sem se razveselila. Milo je res bombončkasto. Diši zelo sveže, po bergamotki in pomaranči. Izdelki Bomb Cosmetics so naravni in ročno izdelani.  Definitivno ni to njihov zadnji izdelek.
Ker pa nisem velika fanica trdih mil, ga bom sicer preizkusila, ampak stestirala, pa ga bo mami. Vonj ji bo sigurno všeč.

Subrina Spicy Orange gel za tuširanje (250ml)
Ko je bila na voljo še stara linija tuš gelov, sem si vedno poleti privoščila jagodnega, ker je dišal res omamno. To pa je bila edina dobra lastnost. Koža po tuširanju je bila vedno lepo odišavljena ampak grozno izsušena. Malo sem se ga razveselila, da potestiram sedaj novo linijo. Vonj ni moj najljubši (nemaram cimeta) ampak izredno paše v tale zimski čas.

Alfaparf Semi de Lino šampon za poškodovane lase (60ml) (moj naj šampon!)
Alfaparf lasna kozmetika, me spremlja že dlje časa. In ravno tale obnovitveni šampon v kombinaciji z masko, je rešil moje presušene konice. V kopalnici imam 3 njihove linije šamponov in mask, ter meni najljuše silikonsko olje. Všeč mi je predvsem zaradi učinka pa tudi zaradi tegale zapisa: Free from: Sulfates, Parabens, Paraffins, Mineral oils, Colorings, Allergens Super ane?
Meni bo tale mini embalaža prišla še kako prav, ko se konec meseca za par dni odpravljam v toplice in mi klor zelo izsuši lase, pa še vsak dan si jih je potrebno prati.

Morrocan oil, silikonsko olje za lase (10ml)
Moj najljubši je poleg Macadamie je tale. Čeprav se porablja zelo počasi imam vedno na zalogi še eno embalažo. Silikonska olja uporabljam že od malega. Ker imam izredno goste lase, jih je mama uporabljala za lažje razčesavanje. Zadnja leta pa jih uporabljam predvsem za nego suhih in poškodovanih konic. Tale je sicer v Light verziji za tanke in svetle lase, kar je ravno obratno od mojih, ampak mi je po prvi uporabi pustil poziriven občutek. Ga še morem malo stestirati, da lahko napišem več.

Set L'erbolario vzorčkov
Meni totalno neznana znamka. Tudi to me moti, da so testerčki v Italijanskem jeziku in niti prbl. ne vem kaj sem dobila. Mislim, da bodo šli naprej. Ker če se do danes nisem pozanimala kaj so, se verjetno tudi v prihodnje ne bom.

Subrina Haircode Lak za lase (15ml)
Še en nezanimiv izdelek, saj imam že kar nekaj lakov za lase na polici, tudi profesionalne, ampak jih enostavno sploh ne uporabljam. Tudi tale bo našel novega lastnika.

Revlon Colorstay Moisture Stain (8ml)
Ravno tegale izdelka sem se najbolj veselila. In po pardnevni uporabi morem rečt, da je izpolnil vsa pričakovanja! Edino kar me moti, je to da iz mojega aplikatorja odpadajao delčki in je nanos problematičen, ker imam po ustnicah polno trdih pikic. :( Se še kateri to dogaja?


Meni je vsebina zelo simpatična. Že pridno testiram izdelke. Katero oceno bi radi videli na blogu prvo?

Lepotna škatla me je prepričala z vsebino, izdelki so uporabni in z različnimi nameni. Všeč mi je, ker vsebuje izdelke, ki so dosegljivi pri nas v eni spletni drogeriji. Vsekakor se pa v vsaki škatli najde kakšen izdelek, ki mi ne bo všeč, pa nič zato, mogoče se mi po uporabi bolj priljubi. V prihodnje bi si želela kakšen make up produkt več, mogoče kakšen lakec. Jo pa definitivno še naročim!

Škatlo lahko naročite tukaj. (p.s poštnina je brezplačna)

Kateri izdelek je pa vam najbolj všeč?

A.

You Might Also Like

2 Comments

  1. Res smo se vse najbolj razveselile Revlona. :) Meni so se tudi na začetku pojavljaje pikice, ampak po vsaki uporabi jih je manj. Pa tudi jaz upam na kakšen lak v prihodnosti. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri meni so bile tudi na začetku pikice pri nanosu, ampak jih zdaj ni več, ga pa uporabljam od dneva ko sme ga dobila skoraj vsak dan :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe