My Secret Santa [Slo&Eng]

ponedeljek, december 29, 2014

Hi!
Živa se je letus lotila organizacije skrivnega božička med slovenskimi blogerkami. Seveda nisem mogla mimo tega. Kakšna zabava je kupovati in čakati na odziv tvoje obdarovanke in čakanje poštarja, da ti že prinese darilo od skrivne božičke. Kaj je notri, katera me je dobila. Torej sama zabava. In ko dobiš še tok kul darilo, komaj čakam spet drugo leto ;) Moja božička se je super potrudila z zavijanjem, zabava je bila še večja ob odpiranju vsakega posebaj. Tukaj še foto dokazi:

[Eng]This year a few Slovenian bloggers decided to participate in Secret Santa organized by amazing Živa. (Check her blog out here. ) It was fun waiting for my present to arrive. And my secret Santa did well with wrapping.  Here is a photo proof:
,




Moja super skrivna božička je bila Nika. In morem rečt, da so me ob prvem pogledu navdušili čisto vsi kosi. Super je zadela. Bila sem kot kakšen otrok na božično jutro, ko ga pod jelko čaka kup daril.

[Eng]My amazing Secret Santa was Nika. (Here is a link to her blog). I was super excited unwrapping all the items. And I love every one of them! All those new amazing stuff. I was excited as a little child on a Christmas morning. And now let me show you what I got.


Skoraj vse izdelke sem že preizkusila, lahko vam povem moje prvo mnenje o njih. L'occitane rose krema za roke, je najbolj dišeča krema, ki sem jo kdaj imela. Kakšen prekrasen vrtični vonj. In ne samo, da lepo diši tudi super negovalna je. Definitivno si poleti privoščim full size kremico. Potem je sledil Lushev Popcorn piling za ustnice, ki ima prekrasno sladek vonj. Ker itak na splošno ne maram mehanskih pilingov, me tudi ta ni preveč navdušil. Verjetno ga bom raje uporabila za nohte oz.roke. Mogoče bo kul, ko bom dejansko imela hrapave ustnice. Po blogih vsi hvalijo Lusheve pilinge. Naslednja stvar je tista, ki mi je definitivno najljubša. Prekrasna Lush tekoča šminka v odtenku Odločna. Rdeča. Zame popolna rdeča, z malo modrega podtona. Super pigmentirana, dolgoobstojna in prijetno negovalna. Skratka super šminka, katere zaradi izgleda, ki spominja na gloss sama nebi kupila. Videz vara, že neštetokrat povedano. Ker sem sama zelo bleda, lahko hitro kakšen osvetljevalec na meni izgleda kot samorogovo mavrično bruhanje. Pri Essence So Glow osvetljevalcu ni tega. Res da lep sijaj koži s pomočjo drobnih bleščic. Ga že pridno uporabljam. Zadnje tri stvari pa še nisem uspela potestirati. Parfumček v zelo kjut tester embalaži, Catrice Million styles nadlak, ki je bil na moji WL, ampak me v trgovini ni nikoli 100% prepričal in Melvitino zlato olje, ki se ga lahko uporablja za lase, telo in obraz. 

Zelo sem hvaležna Niki za prekrasno božično darilo. Upam, da se že veselite ocen, ki sledijo v januarju ;)

[Eng]I already tested out a few products so I can tell you my first impression. L'occitane rose hand cream is the most nice smelling hand cream I have ever tried! This stuff smells amazing, and not just smell, the texture and effect is amazing. I will probably buy a full size of it, for the summer. Next thing I tried out was Lush popcorn lip peeling. Another amazing smelling product. But I am not quite sure if I liked it. I am not a huge fan of peelings in general, so I have to try this one a few more times to be sure how I feel about it. The next product is from Lush too. Their liquid lipstick. And to be honest I would never buy this one, just because I am not a huge fan of pigmented gloss(it does't look nothing like lipstick). And when I tried it I was surprised. The product is amazingly pigmented, nourishing and longlastiiiing. I can say this is the best red matte lipstick in my collection! And the colour is a little bit blue toned red, just perfect for me! The next thing I tried out was Essence Soo glow highlighter and I must admit it is a decent highlighter suitable for palefaces too. I am always looking out for a new highlighter, without it I look like death person, 'cuz I am so ****ing pale. The last 3 items I haven't tried. Perfume look super cute in a mini bottle, Catrice polish was on my WL, but it will have to wait to the January. The last one is Melvita dry oil. It can be used on a hair, body or even on a face. And I will definitely tested out this one on hair and face.

Overall I get the best christmas gift from my Secret Santa Nika! I am very thankful! 
I hope you are all so excited for the reviews that are coming on my blog in a new year!

Have a great day!
Love, A.

You Might Also Like

3 Comments

  1. super božička, se je res potrudila z zavijanjem :) pa super izdelki :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O kako zanimivi izdelki, super božička res :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Aww this is such a cool idea to do secret Santa between bloggers!!! She got you some great things!

    Bree
    www.quirkybrownlove.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe