Ocena: Lemony Flutter

sobota, december 27, 2014


Moj najljubši Lushev proizvod, porabila sem že sigurno vsaj 10 lončkov. Sedaj ko zima terja svoj davek na naši koži je ponovno čas za oceno tegale prekrasnega izdelka. Ni zastoj must have skoraj vsake nohtne blogerke. Poleg tega se je pod mojo božično jelko znašel en popolnoma nov Lemony Flutter za eno izmed mojih zvestih bralk. Podarjam ga v sodelovanjem s Slovenskim Lushem.

Lemonny Flutter je maslo za mehčanje kože. Lush predlaga nanos na kateri koli suh predel kože, oz. na predel trde in suhe kože. Nekaj izmed prvih glavnih sestavin: Svež poparek organskih limon, karitejevo malo, čebelji vosek, lanolin, sojino olje, organsko avokadovo olje, organsko stiskano laneno olje, mangovo maslo, ekstra deviško kokosovo olje, ricinusovo olje, parfum, hladno stiskano olje pšeničnih kalčkov, olje limon, sivkino olje, olje žametnice, kamilčno olje. Všeč mi je, ker imajo sestavine zraven slovenski prevod, tako da lahko vsi razumejo kaj izdelek vsebuje.
Na izdelku, je poleg sestavin naveden tudi izdelovalec, rok izdelave in rok trajanja uporabnosti.
Škatlica je reciklirana in Lush vas za vsakih 5 očiščenih škatlic, ki jih vrnete nagradi s svežo masko za obraz.

Izdelek ima rahlo rumeno barvo in prijeten vonj limon. Kljub temu, da je med sestavinami naveden tudi parfum, je vonj naraven in nič kaj vsiljiv. Maslo je kompaktno in se ob stiku z toplo kožo začne rahlo topiti. Za nego obnohtne kožice je dovolj res majhna količina masla, ravno zaradi tega učinka topljenja ob stiku s kožo. Naj tukaj opozorim tudi, da maslo ne prenese visokih poletnih temperatur, zato tovorjenje v torbici, ki jo pustite v vročem avtu, ni najbolj primerno ;)
Maslo je izredno hranljivo, ampak se kljub svoji bogati sestavi, dokaj hitro vpije v kožo. Če obnohtno kožico še malo zmasirate tako, kot sem svetovala tukaj, ne boste imeli problemov s premastnimi prsti. Jaz maslo nanašam na obnohtno kožico večkrat na dan, saj obožujem občutek in malo razvajanja.
Poleg obnohtne kožice, pa z LF razvajam tudi moje boge izsušene komolce, pred spanjem pa pozimi tudi stopala in roke. Oboje namažem na debelo in obujem nogavičke oz. bombažne rokavičke.
Tudi ko me napade prehlad, območje nosu mažem z njim. Predvsem za nego že tako boge kože okrog nosu. Maslo preprečuje trenje robčka in neguje kožo. Skoraj prepričana sem, da lahko s kombinacijo mehkih robčkov rečete adijo rdeči koži okrog nosu. Kot same vidite je tole maslo res uporabna zadeva.

Maslo je pakirano v 50g embalaži, stane pa 9,95€. Kupite ga lahko  v Lushevih trgovinah ali tukaj.



Sedaj pa še na tisti zabavni del. Eni izmed svojih bralk podarjam v sodelovanju z Lush Slovenija čisto svež Lemony Flutter. Pravila bodo čisto preprosta.
Spremljati me morate na enem od mojih družabnih profilov, navedenih čisto na koncu objave.
Všečkajte Lushevo FB stran: tukaj
Pustite komentar: kje me spremljate in pod kakšnim imenom, za kaj bi uporabaljale LF in s čim ste do sedaj negovale svojo obnohtno kožico, pustite še svoj mail, kamor vas lahko v primeru žreba obvestim o nagradi.
Nagradna igra traja do 7.1.2015
Izžrebanka bo obveščena po mailu in razglašena na moji FB strani. Na mail ima časa odgovoriti 48 ur, če ne bo žrebanje ponovno.

Veliko sreče vam želim!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


  Follow me: Facebook | Twitter Bloglovin Instagram.

You Might Also Like

20 Comments

  1. Spremljam te na instagramu: simoname0w
    bloglovin': simonca
    fb: Simona Ribič
    twitter: Aciess

    do zdaj sem uporabljala Burt's Bees Lemon Butter Culticle Cream in bi z veseljem sprobala še Lushev izdelek, predvsem ker ga ti tako hvališ..poleg tega mi bo Burt's Bees kmalu zmanjkalo, tako da bi bilo tole super, ker mam res ekstremno suho obnohtno kožo :)

    mail: simona.meow@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Spremljam te na:
    instagram: katjanail2express
    bloglovin': Katja-Nail 2 Express
    FB: Katja Šterbak

    Uporabljam Essence kremico pred tem pa sem imela Alverde butter. Lush je itak najboljši za obnohtno kožico, tako da nisem presenečena da je tudi tebi všeč...z veseljem bi ga tudi jaz imela :)

    moj mail: katja.sterbak@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Spremljam te Na fb: Nataša Pucko Gergar
    Bloglovin: Nataša Pucko Gergar

    Ze nekaj časa uporabljam Jessica kremo za obnohtno kožico. Bi pa z veseljem preizkusila tale izdelek od Lusha saj diši po limonah in jaz obožujem vojn citrusov.

    moj mail: nikonpoletje@gmail.net

    OdgovoriIzbriši
  4. Spremljam te na FB-ju in na Bloglovin-u pod imenom Klavdija Firšt :)

    Morem priznati, da kljub temu,da sem velika ljubiteljica (in skoraj rahla "obsedenka") dekorativne in negovalne kozmetike, do sedaj nisem še nikoli uporabljala kakšnega posebnega izdelka za obnohtno kožico :/ sem pa malo bolj pridna sedaj pozimi z mazanjem rok, saj imam hitro suho kožo, ko postane mrzlo :) tudi Lush-ovih izdelkov še žal nisem preizkusila tako, da se že veselim nagradice (naj bo sreča na moji strani hihi) ;)

    Moj mail je: klavdija.first@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Spremljam te na:
    fb: Tanja Kanc
    instagram: tanja_tancha
    twitter: tanja_tancha
    bloglovin: Tanja Kanc
    moj mail: tanja.kanc@hotmail.com

    Za nego obnohtne kožice uporabljam samo essie apricot cuticle oil, ki je super bi pa z veseljem poizkusila tole maslo od Lush-a, ker še nisem imela priložnosti preizkusiti nobene njihove stvari. Tanja K.

    OdgovoriIzbriši
  6. Spremljam te na fb : Katja Grudnik, instagramu : katjagrudnik

    Mail : grudnikkatja@gmail.com

    Tole si pa ful želim sprobati! Ker mi je tudi njigova "dream cream" krema za telo, nora <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Spremljam te na Fb: Mia Majerr
    Trenutno ne uporabljam neke posebne kreme za obnohtno kožico, bi si želela sprobati izdelek saj ga drugi nenehno hvalijo in me zelo zanima kako deluje.;)

    Email: mia.majerr@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Spremljam te na fb in bloglovin pod imenom Julija Raišp in na instragarmu kot julijaraisp.
    Moj mail je: julija.raisp@gmail.com :)
    Za obnohtno kožico ne uporabljam nič, tako da bi mi ta produkt prišel še kako prav! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Spremljam te na fb : Ina Pavlenč . (Žal je to moje edino socialno družbeno omrežje)
    Mail : inaa.pavlenc@gmail.com

    Za obnohtno kožico sem do sedaj uporabljala različna olja, predvsem arganovo, saj mi jo je najlepše negovalo in poskrbelo za njo.
    Izdelek ki ga podarjaš pa si ZELO močno želim, ker imam težave z suho kožo, poleg tega imam 'sto' alergij, zato nenehno smrkam nos. Izdelek bi mi prišel prav tudi za nego kože pod nosom. Sicer pa bi ga nanašala na pete, ker veliko hodim in imam težave z spokano ter suho kožo. Delim objavo daleč naokrog in držim pesti :)
    Pa lepe praznike :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Spremljam te na Facebooku : Rebeka Sovič, če si ustvarim kakšen drug profil, pa dobiš še eno sledilko več :P
    Moj mail : rebeka.sovic@gmail.com

    Za obnohtno kožico sem do sedaj uporabljala Afroditin gelni odstranjevalec obnohtne kožice. Zelo pa bi si želela preizkusiti še Lush maslo, ker sem velika zagovornica naravne kozmetike :)
    Do sedaj sem uporabljala en njihov izdelek in me je popolnoma navdušil. Maslo bi uporabila tudi za suhe pete in členke na rokah, ki zelo slabo prenašajo zimo ...
    Upam da bom imela kaj sreče, ker bi mi to maslo polepšalo vstop v novo leto :)) + SREČNO 2015 :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Spremljam te na FB in Instagramu kot Ina Decay
    Mail: hysteriaofdecay@gmail.com
    Lemony flutter bi uporabljala za obnohtno kožico in suhe predele kože. Do sedaj sem uporabljala že ogromno zdelkov, od Essence oljy, Badger Cuticle care kreme, Burts bees mazila... :)
    Hvala za giveaway!

    OdgovoriIzbriši
  12. Spremljam te na FB in Bloglovinu pod imenom Kim Verbovšek in na instagramu pod imenom failed__beautification.

    Ker trenutno za obnohtno kožico ne uporabljam nič posebnega (razen kremo za roke) bi bila masla zelo vesela. Maslo pa bi uporabila tudi za suho kožo na petah.

    mejl: kim.verbovsek@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Spremljam te na FB in sicer pod imenom Jožica Sovič.
    Moj mail : sovicjozica@gmail.com

    Trenutno uporabljam za obnohtno kožico enako stvar, kot za roke. To je olje- mandljevo olje.
    Lush maslo si izjemno želim, da bi z njim negovala suho kožo na petah, komolcih in ob nohtih.
    Upam da bo kaj sreče, tebi pa jo želim tudi v letu 2015 :) Poleg nje pa uspeh, osebno zadovoljstvo in zdravje :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Za obnohtno kožico sem uporabljala od Alverde kremico za obnohtno kožico, sedaj pa le kreme za roke ali pa kakšno olje (npr. ricinus, kokos). Sem pa slišala ogromno pohval na račun tega Lush biserčka, ampak nikoli ne spravim svoje riti do trgovine ko sem v Lj, da bi ga tudi sama sprobala :D
    Spremljam te na Bloglovin: D. Ralok in Instagram: alejinad.blog
    Mail: ale.ralok@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Do zdaj sem za obnohtno kožico uporabljala samo essencevo olje za ta namen ali pa kako drugo olje (argan, Nuxe...) oz. še bolje/lažje kremo za roke in nohte. Tega sem sprobala ravno včeraj v trgovini in ne morem verjet, kako zelo mi je pomagal pri boleči, razpokani koži!

    Spremlam te na instagramu (lippie_hippie), FB in Bloglovin (oboje Lippie Hippie), Twitterju (ImLippieHippie).. a še kje? :D
    mail: contactlippiehippie@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Spremljam te na instagramu: saandry19
    bloglovin': sandry
    fb: Sandra Đuran
    twitter: saandry19

    Do zdaj sem za obnohtno kožico uporabljala le Essence Caring nail oil in mi je kar všeč, vendar mi je za te zimske mesece premalo. Drugače pa uporabljam tudi kreme za roke in nohte. :)
    Bi pa si ZELO želela preizkusit to Lush dobroto (kot si že lahko videla na moji WL na blogu :D ), sploh, ker ga ti vedno tako hvališ. :P Uporabljala bi ga torej za obnohtno kožico, pa tudi stopala (vedno imam zelo suho kožo!) ter za nos, ker me pozimi hitro prime prehlad in potem si vedno brišem nos kot zmešana - rezultat: rdeča in razdražena koža. :)

    mail: sandra15original@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Hoj :) Spremljam te na FB-ju in sicer pod imenom Jerneja Krančan , moj mail pa je ; neja.krancan@gmail.com

    Če sem čisto, čisto iskrena so moji nohti in z njimi obnohtna kožica do pred kratkega trpeli, ker jim nisem namenjala prav nobene pozornosti...
    Moja novoletna zaobljuba, pa se glasi, da si preneham gristi nohte in poskrbim za to, da mi ne bo ob vsakem srečanju nerodno in ne bom nerzvozna iskala žepov, kamor bi skrila svoje prav nič razkošne, obgrižene nohtke.
    V veliko pomoč pri tem bi bil tudi ta Lush izdelek, saj sem nad to kozmetiko naravnost navdušena.
    Koristil bi tudi mojim suhim petam- ki si glede na to, da me nosijo dolge ure po svetu - zaslužijo malce razvajanja.
    Sodelujem, stiskam pesti in ti želim uspešno novo leto in čimmanj slabih razvad :))) :P

    OdgovoriIzbriši
  18. Spremljam te na fb ; Nika Krenker
    Moj mail : nikakrenker@gmail.com

    Za svoje nohtke sem do sedaj uporabljala Essence Caring Nail Oil, kdaj pa sem si naredila tudi kakšen domač pripravek za obnohtno kožico.
    Maslo si zelo želim, ker od Lusha nimam še čisto nič in bi mi zagotovo polepšalo vstop v novo leto :) + Srečno 2015 :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Bloglovin: pimpmeup
    Instagram: pimpmeup_
    Moj mail: pimpmeup.info@gmail.com

    Trenutno uporabljam olje za nego obnohtne kožice, vendar opažam, da bi potrebovala še nekaj dodatnega, tako da bi mi Lemony Futter prišel zelo prav :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe