NOTD with Konad m78

sobota, december 13, 2014

Živjo!


Občasno se lotim svoje nohtke okrasiti tudi s kakšnim vzorcem iz konad plošč. Čeprav je postopek zelo enostaven in tudi dokaj hiter, se mi enostavno ne da vedno ukvarjati s konadom. Tudi učinek je lep, ampak se mi zdi da enostavno ne paše na vsak lak vsak vzorec. Poleg tega nastane tudi nekaj packarije, ki izgleda nekako tako:



Nobeni moji nohtki trenutno ne nastanejo brez Aveo odstranjvelca laka z acetonom, Essie Nourish me podlaka in Seche Vite nadlaka. Preden se lotim Konada mora biti nanešen lak popolnoma suh in ta postopek izredno pospeši Seche Vite nadlak. Po mojem je to must have izdelek, za vse lakoholičarke!

Za tole manikiro sem uporabila: Essie Nourish me, BarryM Silvery Lilac (2plasti), Seche Vite, Konad lak-črn in Konad plato m78.

BarryM lakec je res prekrasen in ne vem, kako sem lahko čisto pozabila nanj. Res prekrasna prelivajoča barva, iz vijolične do zelene in malo srebrne. In na takšne lakce vedno paše konad vzorček. Tokrat malce bolj divja izbira kombinacije vzorca zebre in leoparda.



V sliko sem vključila tudi trenutno moj naj  parfum, mi zelo paše v mrzlih dneh, ker ima izredno močan vonj. Si lahko mislite, da sem ga dobila kot darilo v Mullerju ob nakupu dveh Bourjouis izdelkov? Super kajne. Žal mi je samo, da nisem vzela še dva izdelka in vzela še tisti drugi nežnejši vonj. Bourjois parfumčki niso vedno na voljo, imajo pa občasno kakšne omejene izdaje v Mullerjih. Škoda, ker je res dober parfumček. 

Naj še samo napišem kje dobite izdelke: Essie lakci so na voljo v določenih Dm trgovinah, BarryM in konad dobite tukaj, Seche Vite nadlak pa tukaj.

Vam je všeč trenutni izgled mojih nohtov?
Upam, da bo letošnji december čim bolj čaroben za vse moje bralke/bralce(če je kje kakšen :))

A.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


  Follow me: Facebook | Twitter Bloglovin Instagram

You Might Also Like

1 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe