Ocena: Catrice TE Viennart- Klimt's gentle kiss

petek, december 05, 2014


Danes bom govorila o šminki, v katero sem se na prvi pogled zaljubila! Načeloma ne maram šmink z bleščicami ampak tale je prav posebna! Najdete jo v trenutni TE od Catrice Viennart pod imenom Klimt's gentle kiss. Je malce temnejše rdeče barve z čisto drobnimi zlatimi bleščicami, ki dajo na ustnicah izredno zanimiv efekt. 
Embalaža je klasična Catrice, v gloss temno sivi barvi, na pokrovčku pa se nahaja temnejši rožnati vzorec. Izdelka je 3,5 g in stane 3,99€.

Šminka se na ustnicah obnaša zelo vlažilno in negovalno. Bleščice pa ostanejo na mestu, kar je zame izredno pomembno. Včasih ko so se še nosili bleščičasti glossi, so potem bile te bleščice na vseh nemogočih mestih :) (ja odtakrat tudi sovražim bleščičaste stvari)
Šminka me je zelo pozitivno presenetila saj je zelo dobro obstojna, nekje od 4-5 ur. Je tudi dobro pigmentirana in je za lep nanos potrebna samo ena plast. Pri meni se dosti šmink razlije čez robe ustnic, po tankih gubah, ta pa tudi brez svinčnika ostane na svojem mestu. 
Jaz vam jo definitivno pripirocam, barva je pa tudi prazničnemu času primerna.

Par dni zamujam z objavo, ker sem iskala kaksen minus, pa ga ne najdem. Za taksno ceno je šminka res dobra!

Sta pa na voljo se svetlejsi nude/roza odtenek in malce temnejsi, z istimi blescicami. Ce vam tale barva ni vsec.

Se kmalu spet tipkamo, z oceno. 
Prijeten vikend vam zelim. 
A.



You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe